غم انگیزترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU) + [عکس و تحلیل]

در دنیای سینمایی مارول روابط عاشقانه زیادی وجود دارد. با ما همراه باشید تا تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU) را به شما معرفی کنیم.

ژانر عاشقانه تقریباً در همه‌ی فیلم‌های مارول وجود دارند. این یکی از خاصیت‌های ژانر ابرقهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) است که باعث می‌شود کاراکتر فیلم روح بگیرد و بیننده با او ارتباط زیادی داشته باشد. روابط عاشقانه و درام کاراکتر فیلم ترکیبی از غم و شادی را به تصویر می‌کشد تا کاراکتر از لحاظ شخصیت، عمق زیادی پیدا کند.

این باعث می‌شود تا فیلم یک درجه قوی‌تر شود و یکی از خصوصیت‌های آن باشد. دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) هم از این موضوع مستثنی نیست و از ترازدی عاشقانه در اکثر فیلم‌های خود استفاده می‌کند. این یکی از دلایل موفقیت مارول است که توانسته با ترکیب ژانر ابرقهرمانی و عاشقانه فیلم‌های قابل قبولی را به مخاطب ارائه کند.

اگر چه استفاده اشتباه از این ژانر می‌تواند باعث شکست خوردن فیلم شود. مارول روابط عاشقانه بسیاری را در طول داستان‌هایش به تصویر کشیده است و در تمامی آن‌ها ما شاهد زوج‌های بسیار خوبی بودیم که معمولاً  عاقبت غم انگیزی داشتند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU) صحبت کنیم.

غم انگیزترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

  • به یادماندنی ترین عشق های مارول

شما می‌توانید فهرست تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

دنیای مارول (بهترین سریال های مارول و دی سی) روابط عاشقانه‌ای را به تصویر کشید که مانند آن‌ها را در هیچ فیلمی نخواهید دید.

در اینستگرام بخوانید:

این کمپانی از ژانر عاشقانه بهترین استفاده ممکن را کرده و به تمامی کاراکترهایش عمق شخصیتی بسیار زیادی داده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

لوکی و سیلوی

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
عشق های تراژیک دنیای سینمایی Marvel

بسیاری از طرفداران احساس می‌کنند که سیلوی بهترین نسخه لوکی (سریال لوکی) است. به این دلیل که شخصیت احساساتی و عمیقی دارد. خود لوکی رشد شخصیتی قابل توجهی را در طول سریال لوکی دریافت کرد و در نهایت به غیر از منافع خود به شخص دیگری فکر کرد. با این حال، عاشقانه آنها هرگز به نتیجه نرسید، زیرا سیلوی بیش از حد به انتقام گرفتن از TVA علاقه داشت.

علاوه بر اینکه لوکی می‌خواست سیلوی انتقام خود را علیه TVA کنار بگذارد، نتوانست بر عصبانیت خود غلبه کند و پس از به اشتراک گذاشتن لحظات عاشقانه (معرفی و تحلیل بهترین سریال های عاشقانه نتفلیکس) آنها، او را به مقر TVA بازگرداند. آن‌ها هنوز هم فرصتی برای به نتیجه رساندن رابطه‌شان دارند، اما لوکی فعلاً از یک دلشکستگی بزرگ رنج می‌برد. این یکی از عشق های تراژیک دنیای سینمایی Marvel است که در فصل دوم سریال لوکی شاهد آن خواهیم بود.

ناتاشا رومانوف و بروس بنر

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین عشق های دنیای Marvel

هیچ گونه شکی وجود ندارد که ناتاشا رومانوف قلب انتقام جویان در دنیای مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) بود، زیرا او همه اعضا را با هم همراه کرد. او تنها کسی بود که وضعیت اسفناک بروس را در نگهداری شخصیت هالک در درون خود درک کرد و می‌خواست سبک زندگی ابرقهرمانی را ترک کند و با او باشد.

بروس همچنین ناتاشا را فردی می‌دانست که می‌تواند مشکلات او را مهار نماید و می‌تواند راه مخرب هالک (بهترین کمیک های هالک) را مدیریت کند. متأسفانه برای آنها، اقدام التران در بی اعتبار کردن انتقام جویان از طریق هالک منجر به خروج هالک از انتقام جویان شد و زمان جدایی برای آن‌ها بسیار سخت بود که سال ها بعد دوباره به هم بپیوندند. بروس پس از مرگ ناتاشا به وضوح در هم شکست، زیرا می دانست که فرصت درست کردن اوضاع بین خودشان از دست داده است.

شیو ونوو و یینگ لی

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
زوج های تراژیک دنیای مارول

ونوو قرن‌ها قبل از ملاقات با یینگ لی که به طرز شگفت‌انگیزی باعث شد او راهش را تغییر دهد، یک فرمانده جنگ بود. بودن در اطراف ونوو همچنین باعث شد که یینگ لی وظایف خود را به عنوان نگهبان دروازه تالو ترک کند. آنها بهترین چیزها را از یکدیگر دریافت کردند تا زندگی بدون درگیری را آغاز کنند.

خوشبختی ونوو کوتاه مدت بود، زیرا دشمنان گذشته او را گرفتار کردند و یینگ لی توسط آن‌ها کشته شد. او از شدت غم و ناراحتی مرگ یینگ لی به یک جنگ سالار بدتر تبدیل شد. امیدهای ونوو برای پیوستن دوباره به همسرش باعث شد تا هیولای ساکن در تاریکی ونوو را بیشتر فاسد کند و او بدون اینکه دوباره با یینگ لی زندگی قبلی‌اش را تجربه کند کشته شد.

استار لرد و گامورا

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین روابط دنیای مارول

استار لرد کودکی غم انگیزی داشت که در آن مادرش را از دست داد و در بین ویرانگرها بزرگ شد. گامورا به عنوان دختر تانوس که او را مجبور می‌کرد دائماً با خواهرش مبارزه کند، کودکی بسیار سخت‌تری داشت. این دو با بودن در کنار یکدیگر، سرانجام تجربه کردند که عشق (بهترین فیلم های تخیلی عاشقانه 2022 و 2021) قرار است چگونه باشد. آن‌ها با یکدیگر وارد رابطه شدند و یکی از تراژیک ترین عشق های دنیای Marvel را رقم زدند.

با این حال، قتل گامورا توسط تانوس آنها را برای همیشه از هم جدا کرد، زیرا مرگ او در سیاره ورمیر به این معنی بود که او هرگز نمی‌تواند به زندگی بازگردد. گامورا برای استار لرد جایگزینی ندارد و او با از دست دادن زنی که دوستش داشت، بسیار پریشان شد. استار لرد و گامورا فقط مدت کوتاهی را با یکدیگر تجربه کردند و خوشحال بودند که از شرایط خارج از کنترل خود جدا شدند.

استیون استرنج و کریستین پالمر

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

این در سریال What if و دکتر استرنج در چند جهانی جنون گفته شد که کریستین و استیون هرگز نمی‌توانند در هیچ جهانی با یکدیگر باشند. علی‌رغم تلاش‌های دکتر استرنج (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون)، همیشه مشکلی پیش می‌آید تا از خوشحالی آنها جلوگیری کند. این دو یکی از زوج های تراژیک دنیای مارول هستند که قرار نیست در هیچ جهانی با یکدیگر زندگی کنند.

تلاش برای جلوگیری از سرنوشت منجر به فساد سینستر استرنج و استرنج برتر شد، در حالی که استرنج جهان اول باید متأسفانه بپذیرد که او و کریستین به هیچ وجه قرار نیست با یکدیگر باشند. تنها دلداری او این بود که احساسات خود را نسبت به کریستین زمین 838 آشکار کند و گفت که او را در همه جهان‌ها دوست دارد.

استیو راجرز و پگی کارتر

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

استیو راجرز و پگی به راحتی جزو بهترین زوج‌های مارول (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) هستند که بهترین شیمی را دارند. اگر استیو به گذشته سفر نمی‌کرد تا با یک نوع پگی همراه شود، جزو تراژیک ترین روابط دنیای مارول بودند. او تنها کسی بود که او را به عنوان قهرمان واقعی قبل از سرم می‌دید و جسارت و شخصیت مهربان او را دوست داشت.

زمانی که استیو به یخ برخورد کرد و تقریباً 70 سال بعد از خواب بیدار شد، آنها با فاصله و زمان از هم جدا شدند. علی‌رغم پیری و مرگ پگی، استیو هرگز او را از دست نداد. او در نهایت از دستگاه سرقت زمان برای اتحاد مجدد با پگی استفاده کرد، اگرچه نسخه اصلی پگی کارتر بدون اینکه با او باشد از دنیا رفت.

پیتر پارکر و میشل جونز واتسون

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

پیتر و ام جی به عنوان بهترین زوج در دنیای مرد عنکبوتی شناخته می‌شوند، اما آنها پایان غم انگیزی در دنیای مارول داشتند. اگرچه ام جی از وقایع فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست جان سالم به در برد، اما دیگر به یاد نداشت که پیتر کیست و عملاً به رابطه آنها پایان داد.

البته، او تمام تلاش خود را برای فراموش نکردن پیتر کرده بود، اما در نهایت آخرین لحظه غم انگیز بین آن دو را به وجود آورد. این دو زوجی بودند که از طول مبارزات متعدد بسیار قوی بودند، اما قبل از اینکه بتوانند واقعاً خوشبخت باشند از هم جدا شدند.

ثور و جین فاستر

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

عشق ثور (بهترین کمیک های ثور) و جین (بهترین کمیک های مایتی ثور) آنقدر قوی بود که میولنیر بر اساس درخواست ثور برای محافظت از جین با او پیوندی جادویی ایجاد کرد. مسئولیت‌های جین و ثور در قبال دنیا سر راه رابطه‌شان قرار گرفت و آنها نتوانستند از این مشکلات عبور کنند، تا اینکه بیماری جین باعث شد ضربه مهلکی به ثور بخورد.

جین ثور را مجبور کرد که یک بار دیگر به عشق ایمان بیاورد و در آخرین کلماتش از او خواسته بود که قلبش را باز نگه دارد. ثور هزاران سال زندگی کرده بود اما هرگز کسی را ندید که به اندازه جین دوستش داشته باشد. آنها متأسفانه پس از مرگ جین برای همیشه از هم جدا شدند و جین اکنون باید منتظر بماند تا بتواند دوباره با ثور در والهالا متحد شود.

واندا ماکسیمون و ویژن

تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)
تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU)

هیچ گونه شکی نیست که ویژن و واندا (بهترین کمیک های اسکارلت ویچ) بدترین زمان را در دنیای مارول با یکدیگر سپری کرده‌اند، زیرا این زوج غم و اندوه را یکی پس از دیگری تجربه می‌کنند. آن‌ها در سریال واندا ویژن یک طلسم بسیار کوتاه داشتند که در آن بدون دخالت در کنار هم بودند که تنها زمانی بود که هر یک از آنها واقعاً در زندگی خود خوشحال بودند.

مداخله تانوس منجر به مرگ ویژن شد که واندا شاهد آن بود. او حتی نمی‌توانست با نسخه وست ویو ویژن باشد زیرا مجبور شد او و خانواده‌ای را که ساخته بود رها کند. ویژن تحت عشق (بهترین کمیک بوک های عاشقانه) مشترک او با واندا تکامل یافته بود، اما شروران و سازمان‌ها باعث شدند تا این زوج به یکدیگر نرسند. تمام این‌ها موجب تبدیل شدن واندا به یک شرور در فیلم دکتر استرنج در جنون چند جهانی شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تراژیک ترین زوج دنیای سینمایی مارول (MCU) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *