برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار

در کمیک، ابرقهرمانان با یونیفرم‌های مختلفی ظاهر می‌شوند. با ما همراه باشید تا به بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول بپردازیم.

مردان ایکس (بهترین کمیک های مردان ایکس) یکی از محبوب‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی مارول هستند و کمیک‌های بسیار جذابی دارند. دلایل بسیار زیادی برای محبوبیت آن‌ها وجود دارد، اما یک از چیزایی که همیشه توجه طرفداران را به آن‌ها جلب کرده، یونیفرم‌های جذاب و دیدنی مردان ایکس است. همواره یونیفرم زیبا و جذاب تأثیر زیادی بر محبوب شدن کاراکترها داشته و در واقع یونیفرم به نماد آن‌ها تبدیل می‌شود.

یونیفرم عالی توجه افراد را جلب می‌کند و باعث می‌شود که یک تیم یا یک ابرقهرمان (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) را با آن لباس بشناسند. در دنیای ابرقهرمان‌ها یونیفرم یکی از نکات اصلی آن‌ها می‌باشد که هر طرفداری عاشق آن‌ها خواهد شد. کاراکترها در طول زمان یونیفرم‌های زیادی داشته‌اند که زیاد قابل توجه نبوده و با گذشت زمان و تغییر آن نسبت به شخصیت کاراکتر به بهترین حالت ممکن خود رسیده است.

مردان ایکس حتی در فیلم‌هایشان هم یونیفرم‌های (بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022) جذابی دارند، اما در طول فیلم تمامی آن‌ها به تصویر کشیده نشده است. در این مقاله قصد داریم تا به بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

  • برترین یونیفرم های ابرقهرمانی

شما می‌توانید فهرست بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

در واقع یکی از اساس‌های فیلم و کمیک ابرقهرمانی، یونیفرم کاراکتر است. کاراکترهایی وجود دارند که به دلیل طراحی بد لباس‌شان مورد توجه قرار نگرفتند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم.

یونیفرم تمام سفید مگنتو

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
یونیفرم های برتر در کمیک مردان ایکس Marvel

وقتی مگنیتو در دوران اتوپیا به گروه مردان ایکس (بهترین کمیک های مردان ایکس) ملحق شد یونیفرم کلاسیک خود را حفظ کرد و بعد از نبرد انتقان جویان و مردان ایکس رنگ یونیفرم خود را به طور کامل به رنگ سفید تغییر داد. آن یونیفرم با تمام سادگی‌اش بسیار عالی بود و مگنیتو در آن بسیار عالی دیده می‌شد.

ظاهر مگنیتو با این یونیفرم بسیار مدرن و جدید دیده می‌شد و جزو لباس‌هایی (بهترین لباس های شوالیه ماه) است که طرفداران به شدت از آن خوششان آمد. این یک ظاهر جدید برای مگنیتو بود و برای جایگاه او به عنوان یک رهبر یونیفرم بسیار مناسبی است.

یونیفرم سبز و سفید روگ

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
یونیفرم های برتر مردان ایکس در کمیک های مارول

اکثر افرادی که با کمیک (بهترین کمیک های مارول 2022) آشنا هستند با شنیدن نام روگ، یاد یونیفرم کلاسیک دهه 90 آن می‌افتند، اما بهترین ظاهر روگ، یونیفرم سبز و سفید او است. او این لباس را چندین بار پس از اولین حضورش در کمیک بر تن کرد و بیشتر در مواقعی این اتفاق می‌افتاد که طراح آن کریس باچالو باشد. اکثر این یونیفرم را رنگ سبز تشکیل داده و یک نوار سفید رنگ از وسط آن رد می‌شود.

بعضی از طرفداران لباس (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) دهه 90 او را ترجیح می‌دهند، اما آن لباس کمی قدیمی به نظر می‌رسد. اگرچه لباس سبز و سفید او کلاسیک می‌باشد، ولی از آن دسته یونیفرم‌هایی است که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند و در هر دوره‌ای ظاهر شگفت انگیزی دارد.

یونیفرم مردان ایکس اما فراست

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های Marvel

اما فراست یک کاراکتر کاملاً قهرمان (بهترین فیلم هایی که قهرمان داستان دیالوگی ندارد) نیست و تقریباً شخصیت شروری‌ام (شرورترین شخصیت های مارول) دارد. اما فراست از آن دسته شخصیت‌هایی است که ظاهر بسیار خیره کننده‌ای دارد و می‌تواند به الماس تبدیل شود تا از خطرات در امان باشد. ظاهر او در کمیک با یک شنل سفید بسیار زیبا ترکیب می‌شود و ظاهر فوق العاده‌ای را تشکیل می‌دهد. در فیلم مردان ایکس ظاهر او مطابق با کمیک حفظ شد.

یونیفرم چرم مردان ایکس

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم های مردان ایکس در کمیک

اجرای گرانت موریسون در کمیک (بهترین کمیک های مارول تاریخ) مردان ایکس جدید یک انقلاب بزرگ بود. موریسون تیم را به عنوان معلم و امدادگر معرفی کرد؛ بنابراین یونیفرم رنگارنگ گذشته از بین رفت. مردان ایکس با ژاکت‌ها و شلوارهای چرمی مشکی با رنگ زرد برجسته‌ تزئین شده بودند که ظاهری بسیار کاربردی‌تر و در واقع هیجان‌انگیز است.

این یک یونیفرم واقعی برای هیئت علمی موسسه خاویر بود. این لباس‌ها بهترین نمونه آن بودند و بسیار بهتر از لباس‌های قدیمی آبی و زرد ظاهر شدند. بسیاری از مردم یونیفرم‌ها را به‌عنوان تلاش برای کسب درآمد از فیلم‌های مردان ایکس می‌دانستند، اما این لباس‌ها با وظایف جدید تیم مطابقت داشتند و حالت کلاسیک خود را حفظ کرده بودند.

یونیفرم کلاسیک نایت کراولر

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

ماجراجویی‌های نایت کراولر با مردان ایکس او را به یک قهرمان (بهترین فیلم های ابرقهرمانی شبیه بتمن 2022) بزرگ تبدیل کرد، اما او از همان ابتدا عالی به نظر می‌رسید. خیلی کم پیش می‌آید که یک کاراکتر از ابتدا یونیفرم خوبی داشته باشد، اما نایت کراولر یکی از آنهاست. هر بار که سعی می‌کنند آن را به چیزی مدرن‌تر تغییر دهند، همواره به حالت اولیه برمی‌گردد، زیرا طراحی شگفت‌ انگیزی دارد.

همه چیز در مورد لباس نایت کراولر فوق العاده می‌باشد. خطوط و رنگ‌ها با هم ترکیب می‌شوند و طراحی چیزی در مورد نوع شخصیت او می‌گویند. این طراحی تاریک (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) و در عین حال بازیگوش است و می‌توان آن را جزو بهترین یونیفرم های مردان ایکس در کمیک دانست.

یونیفرم مجیک

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

مجیک توانایی این را دارد تا قهرمان (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) وحشتناکی باشد، اما یونیفرم‌های قدیمی او جذابیت خاصی نداشتند. لباس آبی و زرد جهش یافته‌های جدید به نوعی عمومی بود و تقریبا رنگ‌های تاریک در آن به کار رفت. تا زمانی که مردان ایکس در برابر انتقام جویان قرار گرفتند که بالاخره یک یونیفرم عالی به دست آورد، که قطعا از انیمه و مانگا الهام گرفته شده بود.

در نظر گرفتن یک یونیفرم کاملا مشکی برای مجیک عالی است. این رنگ از آبی و زرد برای او بهتر بود و بسیار جذاب شد. این لباس دقیقاً مناسب شخصیت (محبوب ترین شخصیت های کمیک) مجیک می‌باشد و در برابر لباس قبلی جذابیت بسیار بیشتری دارد. یونیفرم مشکی مجیک برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های Marvel به شمار می‌رود.

یونیفرم پانک راک استورم

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

استورم در طول سال‌ها بسیار تکامل یافته شد، اما لباس‌های او همیشه عالی بوده است. انتخاب بهترین لباس استورم می‌تواند دشوار باشد، اما لباسی وجود دارد که یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار می‌گیرد، و آن ظاهر پانک راک اواسط دهه 80 استورم می‌باشد. این واقعاً یک لباس کلاسیک نیست، بلکه بیشتر آن چیزی است که کلوپ پانک می‌پوشد و به همین دلیل است که بسیار جذابیت دارد.

ظاهر پانک استورم به در عین سادگی فوق العاده می‌باشد. این واقعیت که این یک ظاهر نمادین شد و هنرمندان به روش‌های مختلف آن را تقلید می‌کردند، واقعاً نشان می‌دهد که چرا از هر یونیفرم دیگری بهتر است. طرح پانک راک استورم جزو یونیفرم های برتر مردان ایکس در کمیک های مارول به حساب می‌آید.

یونیفرم دهه 90 سایکلاپس

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

سایکلاپس زندگی سختی داشته است، اما او همیشه در حالی که رنج می‌برد عالی به نظر می‌رسید. او یکی دیگر از اعضای مردان ایکس می‌باشد که انتخاب یک یونیفرم عالی برای او دشوار خواهد بود، ولی ظاهری نمادین‌تر از یونیفرم‌های دیگر او وجود دارد و آن طرح دهه 90 است. این یونیفرم بسیار بر تن او می‌شیند و جذابیت منحصر به فردی به سایکلاپس می‌دهد.

لباس‌های سایکلاپس در دهه 90 شکوفا شده‌اند و یکی از یونیفرم های برتر در کمیک مردان ایکس Marvel محسوب می‌شود. از رنگ‌ها گرفته تا انتخاب‌های طراحی و نمایش فقدان در ماسک سایکلاپس، ظاهری باورنکردنی برای نمادین‌ترین رهبر مردان ایکس است.

یونیفرم ترکیبی ولورین

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

ولورین (بهترین کمیک های ولورین) چه با مردان ایکس و چه با انتقام جویان عالی است و یونیفرم‌های او همیشه نسبتاً خوب بوده‌اند و بهترین آنها قهوه‌ای و برنزه است. با این حال، یونیفرم زرد و آبی معرفی شده در کمیک‌های مردان ایکس بهترین عناصر طراحی را دارد، حتی اگر رنگ دقیق ولورین نباشد. این چیزی است که لباس دوران کراکوا را بسیار درخشان می‌کند.

لباس دوران کراکوا ولورین از رنگ قهوه‌ای رنگ استفاده می‌کند و آن را با طراحی زرد و آبی ترکیب کرده است. این ترکیب لباسی را ایجاد کرده که با ترکیب کلاسیک و مدرن، ولورین را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد.

لباس فونیکس سبز و طلایی ژان گری

بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول
بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

ژان گری جزئی جدایی ناپذیر از مردان ایکس است و یونیفرم‌های بسیار جالبی دارد. با این حال، بهترین یونیفرم او از نظر فنی توسط خودش طراحی نشده بود. این یونیفرم فونیکس سبز و طلایی ققنوس می‌باشد، در حالی که فونیکس فورس جای او را گرفته بود و جایگزین او شد. این یونیفرم جذابیت زیادی دارد، و او در اواخر دهه 90 دوباره آن را می‌پوشید.

همه چیز در مورد لباس فونیکس عالی است و به همین دلیل آنقدر جالب بود که در دهه 90 دوباره آن را بر تن کرد. رنگ‌بندی کلاسیک، یونیفرم را با طراحی کاملاً جدید و احساس سلطنتی ترکیب می‌کند، چیزی که با قدرت او کاملاً مطابقت داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *