ویدیو : اولین تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile

به تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile در رسانه ها منتشر شده که این فیلم بسیاری هیجان انگیز و جنایی بوده که از طریق پبتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد.

نتفلیکس با شرکت رسانه‌ای بلک لیبل برای تولید فیلم هیجان انگیز Reptile با بازی بنیسیو دل تورو همکاری کرده است. این فیلم قرار است برای اولین بار در سراسر جهان در TIFF 2023 قبل از رفتن به نتفلیکس در اکتبر 2023 بر روی صفحه نمایش برود.

اولین تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile

نخستن تریلر از فیلم نتفلیکس Reptile

فیلم رپتیل نتفلیکس توسط کارگردان پرکار موزیک ویدیو، گرانت سینگر  که با نام‌های بزرگی مانند تیلور سویفت، ویکند، آریانا گرانده، لرد و غیره کار کرده است، هدایت خواهد شد. Reptile اولین فیلم بلند سینگر را رقم خواهد زد.

نتفلیکس اکنون تأیید کرده است که Reptile در روز جمعه، 6 اکتبر 2023 در نتفلیکس پخش خواهد شد. پیش از اکران نتفلیکس، این فیلم یکی از 60 فیلمی خواهد بود که در سپتامبر 2023 در TIFF به نمایش درخواهد آمد. همچنین فیلم رپتیل اولین نمایش جهانی خود را در آنجا انجام خواهد داد اما از 29 سپتامبر در سینماهای منتخب نیز اکران خواهد شد.

اولین تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile
نخستن تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile

نخستن تریلر از فیلم نتفلیکس Reptile

در ادامه می‌توانید جدید ترین تریلر از فیلم نتفلیکس Reptile را ببینید:

قرار بود تولید فیلم Reptile نتفلیکس در 13 سپتامبر 2021 آغاز شد و در 15 نوامبر 2021 به پایان برسد. در نهایت در 20 سپتامبر (طبق گزارش Variety Insight – اکنون Luminate Data) آغاز شد و کل فیلمبرداری در آتلانتا انجام شده است. رسانه های متعددی فیلم را در حین فیلمبرداری دریافت کردند. جاست جرد در اواخر سپتامبر از فیلمبرداری جاستین تیمبرلیک در صحنه فیلمبرداری فیلم به دست آورد. MDJ Online (وب‌سایت محدود جغرافیایی) گروه فیلم‌برداری را در حال فیلم‌برداری در دفاتر حقوقی شرکت Manely و در داخل و اطراف ماریتا مشاهده کرد.

جدید ترین تریلر از فیلم نتفلیکس Reptile

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *