پاسخ سیدنی سوئینی به تهیه‌کننده‌ای که گفته بود او زیبا نیست

سیدنی سوئینی ، بازیگر 26 ساله آمریکایی، به تازگی به تهیه‌کننده‌ای که گفنه بود او زیبا نیست و توانایی بازیگری ندارد پاسخ کوبنده‌ای داد.

به گزارش فیگار و به نقل از سایت «Variety»، «سیدنی سوئینی» درباره هفته گذشته، زمانی که کارول باوم ، تهیه‌کننده کهنه‌کار هالیوود در مراسمی گفت که «سوئینی» زیبا نیست، نمی‌تواند بازی کند و فیلم رمانتیک کمدی او، Anyone But You غیرقابل تماشا بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پاسخ سیدنی سوئینی به تهیه‌کننده‌ای که گفته بود او زیبا نیست

اکنون یکی از نمایندگان «سوئینی» به «باوم» پاسخ داده و در بیانیه‌ای که با «ورایتی» به اشتراک گذاشته شده، گفته است:

چقدر غم انگیز است که زنی در موقعیتی که می‌تواند تخصص و تجربه‌اش را به اشتراک بگذارد، حمله به زن دیگری را انتخاب می‌کند. اگر این همان چیزی است که او در دهه‌های حضورش در صنعت آموخته و احساس می‌کند مناسب است به دانش‌آموزانش آموزش دهد، شرم‌آور است.

سیدنی سوئینی

«باوم»، تهیه‌کننده قدیمی هالیوود و مدیر اجرایی فیلم‌هایی از جمله زنگ‌های مرده، پدر عروس و بافی قاتل خون‌آشام‌ها، اظهارات تحقیرآمیزی را در مورد سوئینی در جریان گفت‌وگو با منتقد فیلم نیویورک تایمز در Pleasantville بیان کرد. «باوم» گفت:

یک هنرپیشه هست که همه او را دوست دارند. من «سیدنی سوئینی» را نمی‌شناسم. من در هواپیما فیلم Anyone but You را تماشا می‌کردم زیرا می‌خواستم او را ببینم. می‌خواستم بدانم او کیست و چرا همه درباره او صحبت می‌کنند. من این فیلم غیرقابل تماشا را دیدم و متاسفم برای افرادی که عاشق این کمدی رمانتیک هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پاسخ سیدنی سوئینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *