ناراحتی رابعه اسکویی از مازیار لرستانی در مورد شایعه ازدواج‌شان ؛ یک دوستی سی ساله پایمال شد

اخیرا شایعه ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی در فضای مجازی منتشر شده است که دلخوری شدید «رابعه اسکویی» را به همراه داشت.

اخیرا «رابعه اسکویی» در یک برنامه فضای مجازی اعلام کرد که ازدواجش با «مازیار لرستانی» شایعه بوده و از انتشار این شایعه توسط «مازیار لرستانی» ابراز دلخوری کرد و عنوان کرد که یک دوستی سی ساله با این اتفاق پایمال شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شایعه ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی

«رابعه اسکویی» در یک برنامه فضای مجازی عنوان کرد:

ما یک دوستی سی ساله داشتیم؛ یک شایعه وحشتناک بین ما پیش آمد و ایشان حرفی را که نباید زد و متاسفانه این دوستی پایمال شد. ایشان در ادامه این شایعات حرفی را زدند که من فکر کردم در این سی سال دوستی ما چگونه همدیگر را نشناختیم.

«رابعه اسکویی» بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، در 18 خرداد 1345 به دنیا آمد و تحت آموزش «حمید سمندریان» برای دوره بازیگری قرار گرفت. بعد از دو سال سپری شده در خارج از کشور و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی جم تی‌وی، رابعه اسکویی در 4 بهمن 1396 به ایران بازگشت. این اتفاق برای او منجر به احساس خوشحالی شد و در مصاحبه‌های پس از بازگشت به ایران، ابراز پشیمانی از مهاجرت خود کرد و درباره اهمیت حضور در وطن خود حرف زد.

«مازیار لرستانی» نیز که پس از ماجرای تغییر جنسیت، حواشی زیادی درست کرده بود؛ این بار نیز با مصاحبه خود درباره شایعه ازدواجش با «رابعه اسکویی» علاوه بر ساختن حاشیه‌ای جدید برای خود و خانم «اسکویی» حاشیه‌ای جدید درست کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعه ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *