گل علیرضا جهانبخش فاینورد ؛ جهانبخش با ۲ گل خودنمایی کرد +[عکس]

گل علیرضا جهانبخش فاینورد . اولین برد پُر گل فاینورد با علیرضا جهانبخش. در ادامه مطلب علیرضا جهانبخش گل فاینورد همراه فیگار باشید.

ستاره ایرانی فاینورد در جریان برتری تیمش مقابل دوردِرِخت دو گل به ثمر رساند.

گل علیرضا جهانبخش فاینورد

جهانبخش با ۲ گل خودنمایی کرد

علیرضا جهانبخش گل فاینورد, گل علیرضا جهانبخش, علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش گل فاینورد, گل علیرضا جهانبخش, علیرضا جهانبخش

در یکی از دیدارهای هفته اول فصل جدید لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی‌که علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره‌اش داشت، از ساعت ۱۷ امروز (به‌وقت ایران) در استادیوم گلره‌دوم مقابل تیم ویتسه قرار گرفت. فاینورد نیمه اول را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشت، اما ویتسه گل تساوی را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند ولی پس از آن یاران جهانبخش دوباره سوار بر بازی شدند و توانستند سه گل از دقیقه ۶۱ تا ۶۹ بزنند و برتری خود را در زمین حریف‌شان قطعی کنند.

بیشتر بخوانبد:

گل علیرضا جهانبخش فاینورد

علیرضا جهانبخش گل فاینورد, گل علیرضا جهانبخش, علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش گل فاینورد, گل علیرضا جهانبخش, علیرضا جهانبخش

ستاره ایرانی فاینورد در جریان دیدار تدارکاتی مقابل دوردِرِخت حضور ۸۱ دقیقه‌ای در زمین داشت که در دقیقه ۳۵ با یک ضربه پنالتی دروازه حریف‌ را باز کرد و سه دقیقه پس از آن هم با یک ضربه ایستگاهی تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد. علیرضا جهانبخش که در مسابقه اخیر در هفته اول لیگ اردیویسه هلند از دقیقه ۷۳ به ترکیب تیم مقابل ویتسه اضافه شده بود، حالا با زدن دو گل در جدال دوستانه برابر دوردرخت نشان داد در آمادگی بالایی به سر می‌برد و می‌تواند در دیدار آینده تیمش در لیگ حضور ثابت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گل علیرضا جهانبخش فاینورد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *