والیبال جوانان ایران چین ؛ شکست جوانان ایران مقابل اژدهای زرد +[عکس]

والیبال جوانان ایران چین . زور جوانان ایران به چین نرسید. شکست جوانان ایران. در ادامه مطلب ایران چین والیبال جوانان همراه فیگار باشید.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در جام کنفدراسیون آسیا مقابل چین شکست خورد.

والیبال جوانان ایران چین

شکست جوانان ایران مقابل اژدهای زرد +[عکس]

ایران چین والیبال جوانان
ایران چین والیبال جوانان

مرحله دوم مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از روز پنج‌شنبه 20 مرداد آغاز شد و روز دوم مسابقات امروز جمعه ۲۱ مرداد ماه با برگزاری مسابقه ایران و چین در شهر ناخون پاتوم تایلند پیگیری شد. تیم ملی چین یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره که با ترکیب اصلی بزرگسالان خود به این رقابت‌ها آمده است، با نتیجه 3 بر 1 و امتیاز (25 بر 19، 25 بر 22، 21 بر 25 و 25 بر 16) تیم ملی جوانان ایران را شکست داد.

بیشتر بخوانید:

والیبال جوانان ایران چین

ایران چین والیبال جوانان
ایران چین والیبال جوانان

تیم ایران بازی را با ترکیب عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده، یونس جوان، پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد. تیم ایران با نتیجه سه بر یک (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶) مقابل حریف خود شکست خوردند. با این نتیجه تیم ملی ایران برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم باید به مصاف تیم سوم گروه E برود. ‌ ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها مقابل پاکستان به پیروزی رسیدند و نتیجه را به بحرین و چین واگذار کردند.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار والیبال جوانان ایران چین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *