خودروهای بدون قرعه کشی سایپا ؛ حراج 5 خودروی جذاب سایپا بدون قرعه‌کشی [+عکس]

کدام خودروهای بدون قرعه‌ کشی سایپا فروخته می‌شوند؟ فروش فوری سایپا با تحویل 30 روزه. در ادامه مطلب حراج خودروهای سایپا همراه فیگار باشید.

سایپا طرح فوش فوری خودروی جدیدی را از امروز آغاز می‌کند. خودروی جدید کارون که با قیمت قطعی ۴۲۰ میلیون تومانی و مهلت ۳۰ روزه به متقاضیان واگذار می‌شود.

خودروهای بدون قرعه کشی سایپا

حراج 5 خودروی جذاب سایپا بدون قرعه‌کشی [+عکس]

حراج خودروهای سایپا
حراج خودروهای سایپا

کارشناسان خودرو معتقدند که خودروی کارون نسخه دو کابین پادرا پلاس است. این خودرو با شاسی و پیشرانه‌ نیسان زامیا، طراحی بدنه‌ مشابه وانت چینی فودی F16 دارد. این خودرو به خودروی آفرودی معروف است. اما در حقیقت نسخه دیگری از نیسان وانت است. پیکاپ کارون یک خودرو با ظاهری جدید و کابین متفاوت‌تر از نیسان آبی است. البته لازم به ذکر است که کابین خودرو ۴ نفره است.

این خودرو شباهت زیادی به نیسان وانت دارد. زیرا زامیاد از همان لاستیک و قالپاق نیسان وانت برای چرخ‌های خودرو استفاده کرده است. خودرو وانت کارون روی پلت‌فرم نیسان ساخته شده و دارای سیستم تعلیق، شاسی و موتور محرکه بهبودیافته است. ضمن اینکه ۶۰ درصد این خودرو داخلی‌سازی شده است. از دیگر نقاط تفاوت خودروی کارون با نیسان این است که اصلاحاتی در قوای محرکه، شاسی و سیستم تعلیق محصول نیسان صورت گرفته که سبب شده این خودروی جدید نرم‌تر شود و مانورپذیری و فرمان‌پذیری بهتری داشته باشد.

در ادامه میتوانید به دیدن خودروهای بدون قرعه کشی سایپا و زمان تحویل از جدول زیر بپردازید:

حراج خودروهای سایپا
حراج خودروهای سایپا

سایپا اکنون پنج محصول خودرو را در قالب طرح‌های مختلف و بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌کند. این محصولات شامل، ساینا S، شاهین، کوییک S، کوییک با رینگ فولادی و کوییک R دو رنگ می‌شود. این خودروها در قالب پیش فروش عادی و طرج جوانی جمعیت، مشارکت در تولید و فروش فوق‌العاده عرضه شده‌اند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خودروهای بدون قرعه کشی سایپا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *