خلاصه بازی آلومینیوم اراک صنعت نفت ؛ رحمتی با ۳ امتیاز به اراک برگشت [+فیلم]

خلاصه بازی آلومینیوم اراک صنعت نفت . صنعت نفت آبادان ۰ آلومینیوم اراک ۱. در ادامه مطلب برد آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت همراه فیگار باشید.

خلاصه دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومنییوم اراک در هفته دوم رقابت های لیگ برتر و پیروزی 1 بر صفر شاگردان رحمتی را ببینید.

خلاصه بازی آلومینیوم اراک صنعت نفت

رحمتی با ۳ امتیاز به اراک برگشت [+فیلم]

برد آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت
برد آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۱ بر۰ به سود آلومینیوم اراک خاتمه پیدا کرد. سرمربی آلومینیوم اراک می گوید فکر می‌کنم ما سه شانس صد درصدی گلزنی داشتیم که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد.

فیلم خلاصه بازی آلومینیوم اراک صنعت نفت را میتوانید از ویدیو زیر تماشا کنید:

آلومینیوم توانست در آبادان به یک پیروزی مهم برابر صنعت نفت دست پیدا کند. مهدی رحمتی سرمربی ایرالکو در نشست خبری بعد از بازی گفت:

به تیم صنعت نفت آبادان، کادرفنی و بازیکنانشان به خاطر بازی جوانمردانه ای که انجام دادند، خسته نباشید می‌گویم. از مجموعه ایرالکو، مدیرعامل، هیئت مدیره کارخانه و باشگاه تشکر می کنم که شرایطی را فراهم کردند تا به صورت مستقیم از اراک به آبادان بیاییم. آن‌ها شرایط را طوری رقم زدند که ریکاوری خوبی داشته باشیم. وی ادامه داد: در وهله بعد از همه بازیکنان تیمم تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. با تمام توان و انرژی در زمین ظاهر شدند. خدا را بابت کسب این سه امتیاز شکر می‌کنم.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی آلومینیوم اراک صنعت نفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *