طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل ؛ با تخفیف مرداد 1401 [+جدول و شرایط]

طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل . آغاز طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون دیزل از امروز. در ادامه مطلب پیکاپ فوتون دیزل همراه فیگار باشید.

طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ تونلند دیزل نیوفیس از سوی ایران خودرو دیزل آغاز خواهد شد.

طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل

با تخفیف مرداد 1401 [+جدول و شرایط]

پیکاپ فوتون دیزل
پیکاپ فوتون دیزل

ایران خودرو دیزل پیکاپ دو کابین نیوفیس فوتون دیزلی را در طرح نقدی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان و با تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند. موعد تحویل این خودرو در طرح نقدی نیز شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است. در طرح فروش اقساطی نیز قیمت قطعی ۸۵۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

فوتون تونلند برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت چینی فوتون معرفی شد. فوتون قصد داشت یک پیکاپ نسبتاٌ بزرگ با قدرت مناسب به بازار معرفی کند تا تبدیل به رقیبی جدید و نسبتا ارزان برای تویوتا هایلوکس شود. پس از ورود تونلند به بازارهای جهانی و موفقیت نسبی آن، ایران خودرو در سال ۱۳۹۳ اقدام به وارد کردن و سپس مونتاژ این محصول چینی در دو نسخه بنزینی و تونلند دیزل کرد.

جدول و شرایط را میتوانید در عکس زیر تماشا کنید:

مونتاژ نسخه اولیه تونلند تا سال 1400 ادامه داشت، ولی پس از ورود رقبای جدید با امکانات بیشتر و چهره های جذاب تر به بازار، ایران خودرو نیز اقدام به عرضه نسخه فیس لیفت 2018 فوتون تونلند به بازار کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *