ترسناک ترین فیلم های پاییز 2022 از نگاه سایت فیگار [تاریخ اکران + نتفلیکس]

تماشای فیلم‌های دلهره‌آور همیشه برای فیلم‌بازها جذاب بوده است؛ از این‌رو در اینجا لیست مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک که پاییز امسال اکران می‌شوند را آورده‌ایم.

فیلم دیدن در فصل پاییز حال و هوای خودش را دارد. حال فکرش را بکنید در شب‌های پاییز، تماشای فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور چه لذتی در پیش داشته باشد! از این‌رو در این نوشتار قصد داریم مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک که قرار است پاییز 2022 اکران شوند را معرفی کنیم.

تابستان 2022 پر از فیلم‌های ترسناک بزرگ و موفقی؛ مانند Nope و The Black Phone بود که مخاطبان زیادی را نیز مجذوب خود ساخت. با اینکه تابستان رو به پایان است، طرفداران این ژانر می‌توانند مشتاقانه منتظر مجموعه جدیدی از اکران‌های جدید فیلم‌های ترسناک در فصل پاییز باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس 2022

مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک

با تماشای این فیلم‌ها، آدرنالین خونتان را به بالاترین نقطه برسانید!

شما می‌توانید فهرست مهیج و ترسناک‌ترین فیلم‌ها را در لیست زیر مشاهده کنید:

مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک
مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک

طرفداران فیلم‌های ترسناک ماه‌هاست که منتظر اکران این فیلم‌ها هستند و خبر خوب اینکه به‌زودی خیالشان راحت خواهد شد.

برخی از این فیلم‌ها کاملا اورجینال هستند، اقتباس‌هایی از آثار قبلی یا قسمت‌هایی از فرنچایزهای ترسناک معروف. به‌طور یقین این 10 فیلم ترسناک بینندگانی را در گیشه خواهند داشت. وقت آن است که با مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک پاییز 2022 آشنا شویم.

Dark Harvest

فیلم ترسناک و مهیج
فیلم ترسناک و مهیج

Dark Harvest یکی از فیلم‌های مهیج و ترسناک است که بر اساس رمانی از نورمن پارتریج (Norman Partridge) و به کارگردانی دیوید اسلید ( David Slade) ساخته شده است. کیسی لایکس (Casey Likes)، امیلی کراچفیلد (Emily Crutchfield) و داستین سیتامر (Dustin Ceithamer) در این فیلم بازی می‌کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم درباره ترسناک ترین فیلم ها بر اساس کتاب بخوانید.

این فیلم بر اساس افسانه‌ای درباره هیولایی به نام October Boy ساخته شده است که شهروندان یک شهر کوچک را به وحشت می‌اندازد. او در هر روز هالووین از مزارع ذرت برمی‌خیزد و با یک چاقوی قصابی، که گویا سلاحش است، هر کسی که سر راهش قرار می‌گیرد را می‌کشد.

جزئیات دیگری در مورد فیلم هنوز در دست نیست. همچنین هنوز تریلر این فیلم منتشر نشده است. با این حال، شرکت سازنده آن چند فیلم مارول را نیز تولید کرده است، بنابراین انتظار می‌رود این مجموعه نیز سر و صدای زیادی راه بیندازد و به عنوان یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک شناخته شود. تاریخ اکران این فیلم نیز 9 سپتامبر (18 شهریور) است.

Jeepers Creepers: Reborn

فیلم ترسناک و مهیج
فیلم ترسناک و مهیج

Jeepers Creepers: Reborn قسمت بعدی سری Jeepers Creepers است که در این فیلم سیدنی کریون (Sydney Craven)، گری گراهام (Gary Graham) و ژارو بنجامین (Jarreau Benjamin) به ایفای نقش در این فیلم پرداخته‌اند.

این فیلم حول محور کریونز لین است؛ اینکه او چگونه شروع به تجربه رویدادهایی می‌کند که با The Creeper آشنا می‌شود. او احساس می‌کند که چیزی فراتر از دنیای او وجود دارد. همچنین تریلر این فیلم نیز بسیار قوی عمل کرده است.

اینکه تریلر The Creeper را نشان نمی‌دهد و بیننده را در تاریکی رها می‌کند و ظاهر باشکوه او را برای صفحه بزرگ باقی می‌گذارد. به نظر می‌رسد تعداد زیادی کشت و کشتار نیز در این فیلم وجود داشته باشد، زیرا اینطور که معلوم است The Creeper در بسیاری از کشتارهای خود موفق بوده است. این فیلم ترسناک و مهیج قرار است 19 سپتامبر (28 شهریور) اکران شود.

Don’t Worry Darling

مهیج و ترسناک‌ترین فیلم‌ها
مهیج و ترسناک‌ترین فیلم‌ها

یکی دیگر از مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک پاییز امسال، Don’t Worry Darling، است. نگران نباش عزیزم یک فیلم ترسناک فیزیولوژیکی به کارگردانی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) است. در این ستارگانی همچون فیلم فلورانس پیو (Florence Pugh)، هری استایلز (Harry Styles) و کریس پاین (Chris Pine) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این فیلم فلورانس پیو، شخصیت آلیس را بازی می‌کند. آلیس که به آرامی متوجه می‌شود که جامعه آرمان‌شهری کاملی که در آن زندگی می‌کند، درواقع مکانی تاریک و مخوف است. بر اساس تریلر این فیلم، به نظر می‌رسد که آلیس در جستجوی خود برای کشف اسرار شهر خود تنها خواهد بود، زیرا اینطور که معلوم است هیچ‌کس از او حمایت نمی‌کند. تریلر همچنین جزئیات زیادی را حذف کرده است؛ بنابراین چیز بسیاری از آن نمی‌شود کشف کرد. این دومین فیلم ترسناک و بزرگ فلورانس پیو  است، وی همچنین پیش از این در شاهکار ترسناک عامیانه، Midsommar بازی کرده است. این فیلم دلهره‌آور در 23 سپتامبر (1 مهر)، اکران خواهد شد.

Pearl

مهیج و ترسناک‌ترین فیلم‌ها
مهیج و ترسناک‌ترین فیلم‌ها

یکی دیگر از مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک امسال که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد، Pearl است. مروارید یک فیلم اسلشر ترسناک  است که می‌توان گفت یک داستان اصلی برای فیلم X است. همچنین این فیلم توسط  Ti West کارگردانی شده است و میا گوث (Mia Goth)، دیوید کورنسوت (David Corenswet) و تاندی رایت (Tandi Wright) در آن بازی می‌کنند.

این فیلم درباره داستان اصلی شخصیت پرل با بازی گوث است که نقش زن مسن در فیلم X را بازی می‌کند. تریلر همان رعب و وحشت را با چرخشی مدرن و طنزآمیز که X داشت نشان می‌دهد. این فیلم مخفیانه فیلمبرداری شده است و هیچ‌کس تا پایان ماه جولای از آن خبردار نشد. مروارید قرار است 23 سپتامبر (1 مهر) اکران شود.

Smile

فیلم‌های مهیج و ترسناک
فیلم‌های مهیج و ترسناک

Smile یک فیلم ترسناک و فراطبیعی به کارگردانی پارکر فین (Parker Finn) است. Sosie Bacon، Caitlin Stasey و Jessie Usher بازیگران اصلی این فیلم ترسناک و مهیج هستند.

در این فیلم بیکن، کاراکتر رز را بازی می‌کند که شاهد یک اتفاق عجیب و دردناک در یکی از بیمارانش است. او پس از بررسی وقایع عجیب‌تر و شنیدن مرگ افرادی که با همان اتفاق روبرو شده‌اند، تلاش می‌کند تا آنچه که در حال رخ دادن است را کشف کند.  Smile قرار است در 30 سپتامبر (8 مهر) اکران شود.

Evil Dead Rise

فیلم‌های مهیج و ترسناک
فیلم‌های مهیج و ترسناک

Evil Dead Rise یک فیلم ترسناک فراطبیعی و قسمت بعدی از مجموعه Evil Dead است. در این فیلم آلیسا ساترلند (Alyssa Sutherland)، لیلی سالیوان (Lily Sullivan) و گابریل اکولز (Gabrielle Echols) ایفای نقش می‌کنند. داستان حول محور دو خواهر است که از هم جدا شده‌اند ولی باز به هم برمی‌گردند؛ اما دیدار مجدد آن‌ها باعث ورود شیاطین گوشتخوار به زندگی‌هایشان می‌شود.

بی‌شک Evil Dead Rise یکی دیگر از فیلم‌های مهیج و ترسناک است، که بسیاری منتظر اکران آن هستند. هنوز تریلری از این فیلم منتشر نشده است، اما بیننده باید منتظر یک اثر مهیج و دلهره‌آور باشد، البته با کمی CGI مدرن و تغییرات به‌روز نسبت به قسمت پیشین. تاریخ اکران این فیلم 7 اکتبر (15 مهر) است.

Halloween Ends

مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک
مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک

پایان هالووین نیز یکی دیگر از مهیج و ترسناک‌ترین فیلم‌ها و  آخرین قسمت از هالووین فرانچایز است که پاییز 2022 انتظارش را می‌کشد. در این فیلم ستارگانی چون جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، اندی ماتیچاک (Andi Matichak) و جیمز جود کورتنی (James Jude Courtney)  به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم سری به نقد فیلم‌های ترسناک بزنید.

داستان فیلم چهار سال پس از  داستانی است که در آخرین فیلم می‌گذرد و لوری در تلاش است که از مایکل جدا شود. با این حال، هنگامی که پسری به قتل می‌رسد، اعمال خشونت آمیز دیگری ظاهر می‌شود و لوری را وادار می‌کند تا یک بار برای همیشه به این کار پایان دهد. در تریلر این فیلم به نظر می‌رسد که فیلم همان تعلیق را خواهد داشت که در وهله اول این فرنچایز را به چنین موفقیتی رساند. تاریخ انتشار نیز 24 اکتبر (2 آبان) اعلام شده است.

Prey For The Devil

مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک
مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک

Prey For The Devil یکی دیگر از مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک و فراطبیعی است. در این فیلم ژاکلین بایرز (Jacqueline Byers)، کریستین ناوارو (Christian Navarro) و کالین سالمون (Colin Salmon) به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان حول محور وحشت‌های فراطبیعی در کلیسای کاتولیک می‌چرخد و تسخیر شیطان را به عنوان منبع اصلی ترس‌های آن مورد بررسی قرار می‌دهد.

شخصیت بایرز، خواهر آن، اولین راهبه‌ای است که سعی کرده امور شیطانی را درمان کند و به نظر می‌رسد شیاطین دوران کودکی او برمی‌گیرند و او را تعقیب می‌کنند. جدای بررسی تریلر این فیلم، به نظر می‌رسد Prey For The Devil ترکیبی از جامپ‌اسکیرهای کلاسیک با کمی وحشت جسمی است. این فیلم نیز در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک مذهبی

The Menu

مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک
مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک

منو یکی دیگر از مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک به کارگردانی مارک مایلود (Mark Mylod) است، مارک پیش از این کارگردانی قسمت‌هایی از جانشینی را نیز بر عهده داشته است. آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) و رالف فاینس (Ralph Fiennes) در این شاهکار بازی می‌کنند.

این فیلم درباره زوج جوانی است که به جزیره‌ای سفر می‌کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند، جایی که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. جزئیات داستان از تریلر مبهم است اما فیلم به طرز وحشتناکی زیبا به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد تیلور جوی، که نقش اول فیلم ترسناک  The Witch را بر عهده داشت، به همان اندازه فریبنده است. The Menu قرار است در 18 نوامبر (27 آبان) منتشر شود.

Bones & All

فیلم ترسناک و مهیج
فیلم ترسناک و مهیج

Bones & All فیلمی ترسناک به کارگردانی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) و با بازی تیلور راسل (Taylor Russel) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) است. جزییات فیلم عمدتا مخفی است، اما طرح داستان درباره یک رمان عاشقانه بین یک مرد و یک زن است که در سراسر آمریکا سفر می‌کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم با بهترین فیلم های تیموتی شالامی آشنا شوید.

گوادانینو قبلا با توجه به فیلم‌هایی که ساخته است، نامی برای خود دست و پا کرده است و Call Me By Your Name یکی از بهترین‌های سال‌های اخیر در کارنامه وی است. او همچنین در حال همکاری مجدد با تیموتی است، بنابراین این باید بهترین‌ها را در هر دوی آن‌ها به نمایش بگذارد. این اولین تلاش او برای ترسناک نیست، زیرا او در سال 2018 فیلم Suspiria را کارگردانی کرد که بیشتر با نقدهای مثبت روبرو شد. این فیلم قرار است 23 نوامبر (2 آذر) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهیج‌ترین فیلم‌های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *