دانلود آهنگ الدورادو 021g

021g یکی از خواننگان ایرانی در سبک رپ فارسی است که در ادامه از مطلب می‌توانید به دانلود آهنگ الدورادو 021g و فدی بپردازید و از آن لذت ببرید.

اخیراً آهنگ الدورادو از فدی و 021g به شدت در فضای مجازی محبوب شده است. آهنگ های 021g بلا فاصله پس از انتشار مورد توجه قرار می‌گیرند و شما می‌توانید در این مطلب به دانلود آهنگ 021g به نام الدورادو بپردازید.

دانلود آهنگ الدورادو 021g

آهنگ های 021g

دانلود آهنگ الدورادو 021g
دانلود آهنگ الدورادو 021g

گندم 021g معروف بـه مادر دریل ایران در زمینه رپ ایرانی کار می کند او در تهران متولد شده است و متولد دهه هفتاد است. علاوه بر فیت با امیر تتلو او با پویان مختاری و پوریا پوتک فیت همکاری داشته است کـه دلیل معروفیت این خواننده اهنگ های‌ جالب او در سبک های‌ رپ می باشد. این خواننده بـه دلیل سبک خاص آهنگ هایش این روز ها توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند و خیلی از افراد بـه ویژه مخاطبان او گفته اند کـه او تحول خوبی را در رپ درست کرده است و سبک خاصی دارد. این روز ها گندم 021g توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

معروف ترین آهنگ های 021g خط چش، توکیو، گرگ ۳ فیت با تتلو بوده است. این خواننده تا الان آهنگ های خیلی زیادی را منتشر کرده است و با خوانندگان دیگر هم همکاری های زیادی داشته است. آهنگ های این خواننده را می توانید از سایت های مختلف دانلود کنید. این خواننده طرفداران خیلی زیادی را تا الان به خود جذب کرده است و طرفداران این خواننده گفته اند که او حال و هوای تازه ای را در سبک آهنگ های خود دارد. این خواننده صدای بسیار زیبایی دارد و این باعث شده است که طرفداران او بسیار زیاد تر شود. اهنگ گیم اور از 021 و 021g chiyokog در ایران و خارج بسیار معروف شده است.

این خواننده در اینستاگرام ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد و ۱۲ پست گذاشته و ۴۴ شماره فالووینگ دارد او در بیو اینستاگرام خود لقب مادر دریل بـه خود اختصاص داده و پست های‌ خود از عکس های‌ جذاب خود را منتشر کرده است ودر استوری هایش از زندگی روزمره عکس هایی منتشر می کند. شما می توانید اینستاگرام این خواننده را از سایت های مختلف پیدا کنید و دنبال کنید و همچنین می توانید آدرس پیج های این هنرمند را از گوگل و یا در قسمت سرچ اینستاگرام خود پیدا کنید و ایشان را دنبال کنید.

آهنگ الدورادو از فدی و 021g

در ادامه می‌توانید به دانلود آهنگ 021g به نام الدورادو بپردازید:

دانلود آهنگ با کیفیت 320

جهت دانلود دیگر آهنگ‌های ترند روز به بخش دانلود متن و آهنگ در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *