ویدیو : ری اکشن عجیب طرفداران محمدرضا گلزار به جمله “دنیا بدون محمد رضا گلزار”

به تازگی ویدیویی از ری اکشن عجیب طرفداران محمدرضا گلزار به جمله دنیا بدون محمد رضا گلزار در فضای مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

اخیرا ویدیویی از عجیب ترین واکنش از سمت طرفداران محمد گلزار در فضای مجازی منتشر شده است. گویا واکنش جنجالی طرفداران رضا گلزار سوالات زیادی را برای کابران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن فیلم عروسی اش

اولین مهمانی مجردی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

ری اکشن عجیب طرفداران محمدرضا گلزار

امروز یک ویدیوی عجیب که ری اکشن طرفداران رضا گلزار در مورد سوال های مجری بسیار عجیب بوده است. در روزهای گذشته تصاویر و ویدئو‌هایی در شبکه‌ های اجتماعی از حضور محمدرضا گلزار در یکی از بازارهای موبایل تهران منتشر شد که نشان می داد جمعیت زیادی برای دیدن او در آنجا حضور پیدا کرده بودند.

گلزار که با اعلام قبلی و دعوت از طرفداران خود برای دیدار با او، روز پنجشنبه ۴ خرداد برای افتتاح یک مرکز خدمات تلفن همراه به این بازار موبایل رفته بود، خود نیز ویدئوها و تصاویری از این دیدار در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و خطاب به مردم نوشت:

“عاشقتونم.”

با این حال انتشار این تصاویر خیلی زود با واکنش های منفی مواجه شد و بسیاری واقعی بودن این جمعیت را زیر سؤال بردند.

عجیب ترین واکنش از سمت طرفداران محمد گلزار

در ادامه می‌توانید واکنش جنجالی طرفداران رضا گلزار را ببینید:

محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری با عکس خانوادگی و ناگفته های محمدرضا گلزار از زندگیش را می‌خوانید اخیرا او عکسی جدید در باشگاه از خود انداخته است و در فضای مجازی منتشر کرده که رنگ موهایش را که قبلا بلوند بود را تیره کرده است

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *