دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2 (Avatar 2022)

لینک دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2 در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی از کانال تلگرام فیگار در انتهای نوشتار پیوست شده است.

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2

جیک سالی با خانواده جدیدش در سیاره پاندورا زندگی می‌کند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود برمی‌گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na’vi برای محافظت از سیاره خود همکاری کند.

این فیلم دستاورد جدید جیمزکامرون تماشای «آواتار2» به صورت سه بعدی بدون نیاز به عینک. فیلم آواتار در سال 2009 با اکران خود انقلابی در ژانر علمی تخیلی پدید آورد. انقلابی که بخش عمده‌ای از آن مربوط به نبوغ و نوآوری‌های تیم سازنده آن و به ویژه جیمز کامرون بود.

این فیلم که با بودجه ی 237 میلیون دلاری ساخته شده بود در انتها توانست به 2میلیارد و 788میلیون دلار دست یابد. فروش عظیمی که مشابه آن برای عنوان دیگر جیمز کامرون یعنی تایتانیک نیز اتفاق افتاده بود. حال بعد از گذشت چند سال از اکران فیلم نخست، همگان منتظر دومین فیلم از این مجموعه هستند.

مدت زمان فیلم آواتار 2

دانلود آواتار 2 با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2 (Avatar 2022)
دانلود فیلم آواتار 2022

تاریخ پخش فیلم آواتار 2 راه آب در 22 دسامبر سال 2022 اعلام شده و به مدت یک ماه و نیم، در سینماهای اکثر کشورهای جهان، رونمایی می‌شود. داستان این قسمت آواتار، جیک سولی و نیتری را نشان می‌دهد که خانواده تشکیل داده‌اند و برای ماندن در کنار هم خوشحال هستند و هر کاری می‌کنند.

با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا بازمی‌گردد، آنها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌شوند. جیمز کامرون و استودیوی فاکس قرن بیستم، امروز صبح اعلام کردند که مدت زمان فیلم آواتار 2، از نسخه‌ اول آن بیشتر است و 3 ساعت 10 دقیقه، می‌باشد.

از آنجایی که 2 ساعت و 42 دقیقه‌ای که در سال 2009 از نسخه‌ی اول آن پخش کرد و به مذاق هواداران خوش آمد، او سعی کرد این نسخه را نیز طولانی‌تر بکند و استودیو فاکس قرن بیستم و دیزنی نیز، از آن استقبال کردند.

دانلود فیلم آواتار 2022

دانلود آواتار 2 با زیرنویس فارسی

ویدئوی نقد فیلم آواتار 2

بیشتر بخوانید:


One thought on “دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2 (Avatar 2022)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *