سریال Witcher Blood Origin بدترین سریال راتن تومتوز شد [+جزئیات]

نتفلیکس در چند روز گذشته پیش درآمد سریال ویچر را عرضه کرد که با امتیاز 33 درصد سریال Witcher Blood Origin بدترین سریال راتن تومتوز شد .

سریال پیش‌درآمد ویچر، یعنی The Witcher: Blood Origin یا همان ویچر: منشأ خون، که تقریبا چند روزی می‌باشد که از سرویس استریم نتفلیکس پخش شده و قابل دسترس عموم قرار گرفته است، بدترین سریال نتفلیکس از نظر راتن تومتوز شناخته شد.

سریال Witcher Blood Origin بدترین سریال راتن تومتوز شد

سریال Witcher Blood Origin بدترین سریال راتن تومتوز شد
بدترین سریال نتفلیکس از نظر راتن تومتوز

پس از اینکه این سریال پخش شد و بر خلاف تمام تصورات مردم نمرات ضعیفی را دریافت کرد، Witcher Blood Origin ضعیف ترین سریال راتن تومتوز شد که از شبکه‌ی نتفلیکس عرضه می‌شود. این سریال ابتدا نمره‌ی 10 درصد را کسب کرد و حالا پس از گذشت 4 روز، به نمره‌ی 33 درصد دست یافته است.

داستان این سریال، اتفاقات 1200 سال پیش از سریال ویچر را نشان می‌دهد. این سریال خلق اولین ویچر را شرح می‌دهد و همچنین اتفاقاتی که منجر به پیوند کره‌ها شده‌اند را به صورت کلی بیان می‌کند و همچنین دوران الف‌ها را پیش از به پایان رسیدنشان به تصویر می‌کشد.

Witcher Blood Origin ضعیف ترین سریال راتن تومتوز شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *