مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد [+تریلر و عکس]

مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد و با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از موردانتظارترین و زیباترین فیلم‌های سال 2022 ، بپردازیم.

مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد

فیلم آواتار 2 ، که با نام کامل آواتار: راه آب شناخته می‌شود، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2022 است که چندی پیش، تریلر ، تاریخ پخش فیلم آواتار 2 و در نهایت مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد که در این نوشتار، به تمامی نکات آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد

  • فیلم آواتار 2 چند ساعت است؟
مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد
تاریخ پخش فیلم آواتار 2

آواتار: راه آب دومین فیلم از فرانچایز آواتار آقای جیمز کامرون است که توسط استودیو قرن بیستم و دیزنی منتشر خواهد شد. فیلم آواتار، با فروش موفقیت‌آمیزی که در سال 2009 و 2010 کسب کرد، جیمز کامرون را مجاب کرد که به فکر دنباله‌ای برای آن باشد و حالا او برنامه‌ای بلندمدت و پنج قسمتی از این فرانچایز را تا سال 2028، برنامه‌ریزی کرده.

در ادامه می‌توانید تصویر پوستر جدیدترین پوستر فیلم آواتار 2 را مشاهده کنید:

مدت زمان فیلم آواتار 2 مشخص شد
تاریخ پخش فیلم آواتار 2

تاریخ پخش فیلم آواتار 2 راه آب در 22 دسامبر سال 2022 اعلام شده و به مدت یک ماه و نیم، در سینماهای اکثر کشورهای جهان، رونمایی می‌شود. داستان این قسمت آواتار، جیک سولی و نیتری را نشان می‌دهد که خانواده تشکیل داده‌اند و برای ماندن در کنار هم خوشحال هستند و هر کاری می‌کنند. با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا بازمی‌گردد، آنها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم آواتار 2 را مشاهده کنید:

جیمز کامرون و استودیوی فاکس قرن بیستم، امروز صبح اعلام کردند که مدت زمان فیلم آواتار 2 ، از نسخه‌ اول آن بیشتر است و 3 ساعت 10 دقیقه، می‌باشد. از آنجایی که 2 ساعت و 42 دقیقه‌ای که در سال 2009 از نسخه‌ی اول آن پخش کرد و به مذاق هواداران خوش آمد، او سعی کرد این نسخه را نیز طولانی‌تر بکند و استودیو فاکس قرن بیستم و دیزنی نیز، از آن استقبال کردند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *