دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم The Whale با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم The Whale با زیرنویس فارسی چسبیده در ادامه‌ی این نوشتار برای دانلود شما قرار خواهیم داد.

نهنگ، یک فیلم درام روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دارن آرونوفسکی و نویسندگی ساموئل دی.هانتر است که بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام در سال ۲۰۱۲ نوشته شده است، به انتشار رسیده.

در این فیلم برندان فریزر، سدی سینک، هونگ چاو، تای سیمپکینز و سامانتا مورتون به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، یک معلم انگلیسی گوشه‌گیر تلاش می‌شود تا رابطه خود را با دختر نوجوانش بازسازی کند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم The Whale

دانلود رایگان و بدون سانسور این فیلم، به محض انتشار در کانال تلگرام قرار می‌گیرد…

لینک دانلود فیلم The Whale 2022

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم The Whale

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم The Whale
دانلود رایگان فیلم نهنگ 2022

این فیلم، در هفتاد و نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ونیز در 4 سپتامبر 2022 به نمایش درآمد و در 9 دسامبر 2022 در ایالات متحده اکران محدودی داشت. پیش از اکران گسترده‌ی این فیلم در 21 دسامبر توسط A24، نقدهای مثبت زیادی از سوی منتقدان دریافت کرد.

فریزر، بازیگر این فیلم، برای بازی خود برنده بهترین بازیگر مرد در بیست و هشتمین جوایز انتخاب منتقدان شد و نامزد بهترین بازیگر مرد در هشتادمین جوایز گلدن گلوب، بیست و نهمین جوایز انجمن بازیگران سینما، هفتاد و ششمین جوایز فیلم آکادمی بریتانیا و نود و پنجمین جوایز اسکار را دریافت کرد.

دانلود فیلم The Whale با زیرنویس چسبیده

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *