تماشای رایگان و آنلاین سریال نون خ 4 قسمت 4 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

سریال نون خ 4 قسمت 4 را آنلاین و رایگان در فیگار تماشا کنید. فصل چهارم سریال نون خ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شود.

سریال نون خ 4 قسمت 4

سریال نون خ فصل چهارم قسمت 4

تماشای قسمت 4 سریال نون خ 4

مجموعه نون خ ۴ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

فصل چهارم سریال کمدی خانوادگی اجتماعی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده و با آغاز سال جدید، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مجموعه نون خ 4 که از برنامه های نوروز 1402 است، از آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله فیلمبرداری شد. در ساخت این سریال بازیگرانی همچون حسن معجونی، سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ در کنار بازیگران فواصل گذشته به ایفای نقش می پردازند.

درباره سریال:

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

زمان و ساعت پخش سریال نون خ

سریال نون خ 4 قسمت 4
سریال نون خ قسمت۴ فصل چهارم

روز پخش سریال نون خ : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال نون خ : ساعت 22:00  از شبکه یک

بازپخش سریال نون خ : ساعات 1:30، 08:45 و 15:00 روز بعد

قسمت۴ سریال نون خ۴

«نون خ» درواقع مخفف نام نقش اصلی این مجموعه، یعنی نورالدین خانزاده است که سه فصل از آن با سه داستان متفاوت در سال‌های 1398، 1399 و 1400 به تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید و پخش شده است.

مجموعه طنز نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز سال ۱۳۹۸ بود. حالا قرار است با آغاز سال نو، فصل چهارم نون خ از شبکه یک روی آنتن برود. بر اساس جدول پخش مجموعه‌های ایام نوروز، زمان پخش سریال نون خ 4 ساعت 22:00 خواهد بود. این سریال از اول فروردین ماه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال نون خ۴ قسمت۴


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *