زمان پخش سریال ماندالوریان از شبکه تماشا ؛ ویژه برنامه نوروز 1402

سریال مهیج و جذاب ماندالوریان مهمان ویژه نوروزی تلویزیون خواهد شد. زمان پخش سریال ماندالوریان از شبکه تماشا در ادامه مشخص شده است.

زمان پخش سریال ماندالوریان از شبکه تماشا

سریال ماندالوریان از تماشا کی پخش میشه ؟ هنوز زمان پخش این سریال به طور دقیق مشخص نشده است، اما طبق اطلاع رسانی رسمی شبکه تماشا، این سریال در ایام نوروز 1402 از این شبکه نمایش داده خواهد شد.

مندلورین یا مندلوری (انگلیسی: The Mandalorian) مجموعه تلویزیونی وسترن فضایی آمریکایی است که به‌دست جان فاورو برای سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این نخستین سریال لایو اکشن در مجموعه جنگ ستارگان است و داستان پنج سال پس از وقایع بازگشت جدای (۱۹۸۳) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اسامی سریال ها و برنامه های نوروز در سال 1402 + [زمان پخش و تکرار]

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

سریال های نوروزی سال 1402
سریال ماندالوریان از تماشا کی پخش میشه

همزمان با پخش جهانی فصل سوم سریال «ماندالوریان»، شبکه تماشا قصد دارد به مناسبت فرار رسیدن ایام نوروز این سریال را روانه آنتن خود کند. سریال «ماندالوریان» برای نخستین بار است که روی آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیونی می‌رود. این سریال در سه فصل 8 قسمتی ساخته شده که تاکنون دو فصل آن به شکل کامل پخش شده و فصل سوم آن در حال پخش است.

اسامی فیلم های اکران نوروز 1402 ؛ نوروز امسال در سینما چه فیلمی ببینیم

جزئیات دقیق روز و ساعت لحظه تحویل سال نو 1402 + [رنگ، حیوان و نماد]

شبکه تماشا قرار است ابتدا فصل اول را روانه آنتن کند و بلافاصله فصل دوم وسوم را هم پخش خواهد کرد. ماندالوریان نخستین سریال لایو اکشن در مجموعه جنگ ستارگان است . داستان این سال پنج سال بعد از وقایع فیلم «بازگشت جدای» محصول سال 1983 اتفاق می‌افتد.

قهرمان این سریال که نقش آن را « پدرو پاسکال» بازی می‌کندیک شکارچی جایزه بگیراست که مامور دستگیری و تحویل «یودای کوچک» می‌شود. اما از این کار صرف نظر می‌کند و دست به فرار می‌زند. او درپایان فصل دوم این کودک را به یک جدای می‌سپارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *