تماشای رایگان و آنلاین سریال سیاه چاله قسمت 4 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

سریال سیاه چاله قسمت 4 را آنلاین و رایگان در فیگار تماشا کنید. سریال سیاه چاله سریالی است که پخش آن به تازگی از پلتفرم فیلمنت آغاز شده است.

سیاه چاله سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی حسین نمازی است. سریال سیاه چاله رایگان و کامل به کارگردانی حسین نمازی با ژآنر کمدی در 15 قسمت با لینک مستقیم از زردفیلم منتشر می شود. در این سریال بازیگران محبوبی همچون الناز حبیبی، مهران احمدی و عباس جمشیدی‌فر هنرنمایی می کنند. در ادامه مطلب می‌توانید سریال سیاه چاله قسمت 4 را از فیگار دانلود کنید.

سریال جدید سیاه چاله دومین تجربه کارگردانی نمازی در زمینه تولید یک سریال می باشد او که پیش از این نیز سریال های خود در در شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نیز منتشر نموده بود، مدتی است که از این مرحله فاصله گرفته و سریال جدیدی را برای تلویزیون کارگردانی نمی کند و ترجیح داده است که فیلم و سریال های خود را در سینما و شبکه نمایش خانگی منتشر نماید.

دانلود سریال سیاه چاله قسمت 4

دانلود قانونی قسمت 4 سریال سیاه چاله

دانلود رایگان سریال سیاه چاله

دانلود رایگان قسمت 4 سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله قسمت 4
دانلود قسمت 4 سریال سیاه چاله

روز پخش سریال سیاه چاله : جمعه ها

ساعت پخش سریال سیاه چاله : ساعت 12

حال پس از انتشار آخرین ساخته خود در سینما و استقبال خوب تماشاگران از فیلم شادروان، حسین نمازی قرار است که در سال 1402 اولین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی را وارد بازار نماید که انتظار میرود همانند دیگر ساخته های این کارگردان با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه گردد. در این سریال هنرپیشگانی چون حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، مهران احمدی، بهرنگ علوی، هدایت هاشمی، عباس جمشیدی‌فر، شهره سلطانی، ژاله صامتی، مجید نوروزی و غلامرضا نیکخواه به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

سریال سیاه چاله قسمت 4
دانلود قسمت 4 سریال سیاه چاله رایگان

حال باید دید سر پر ستاره کمدی و جدید حسین نمازی که قرار است به عنوان اولین محصول شبکه نمایش خانگی در سال 1402 منتشر گردید مورد استقبال تماشاگران نیز قرار خواهد گرفت یا خیر… داستان سریال که در ژانر کمدی می باشد در نوع خود جالب و یک خانواده را به تصویر می کشد که به یکباره متوجه میشوند قرار است که به یک منبع بزرگ نفتی نیز دست یابند و زندگی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طبق اعلام تیم سازنده این سریال فصل اول آن شامل 15 قسمت 50 دقیقه ای نیز می باشد.

طبق اعلام تیم سازنده سریال سیاهچاله این سریال قرار است که فصل اول آن نیز شامل 15 قسمت باشد و هنوز مشخص نیست که این تعداد در تدوین و تولید کم یا زیاد خواهد شد یا خیر اما انتظار میرود این سریال در 15 هفته در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد.

مطالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *