زمان پخش سریال ایرانی سیاه چاله + [خلاصه داستان و تعداد قسمت‌ها]

زمان پخش سریال سیاه چاله : سریال سیاه چاله رایگان و کامل به کارگردانی حسین نمازی با ژانر کمدی در 15 قسمت با لینک مستقیم از فیگار منتشر می شود.

سریال ایرانی سیاه چاله محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی، سریال جدید سیاه چاله دومین تجربه کارگردانی نمازی در زمینه تولید یک سریال می باشد او که پیش از این نیز سریال های خود در در شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نیز منتشر نموده بود، مدتی است که از این مرحله فاصله گرفته و سریال جدیدی را برای تلویزیون کارگردانی نمی کند و ترجیح داده است که فیلم و سریال های خود را در سینما و شبکه نمایش خانگی منتشر نماید.

زمان پخش سریال سیاه چاله

ساعت پخش سریال سیاه چاله
ساعت پخش سریال سیاه چاله

روز پخش سریال سیاه چاله : جمعه ها

تعداد قسمت های سریال سیاه چاله :  15 قسمت 50 دقیقه‌ای

زمان پخش سریال سیاه چاله

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

خلاصه داستان سریال سیاه چاله
خلاصه داستان سریال ایرانی سیاه چاله

همه چیز از خط لوله نفت، در یک خانه قدیمی شروع می شود. اعضای خانه وقتی متوجه می شوند که لوله نفت اصلی از زیرزمین خانه شان رد می شود تصمیم به فروش و درامدزایی از طریق نفت می کنند. اما طولی نمی کشد تا ماجرا به دایره ی امنیت ملی کشیده می شود و در این ماجرا کلی موقعیت کمدی پیش می آید. پیشنهاد می شود تمامی قسمت های سریال را از زردفیلم دانلود کنید.

سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید. ولی اقدامش تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند.

عوامل سریال مترجم

  • کارگردان: حسین نمازی
  • تهیه کننده: سعید خانی
  • نویسنده: پوریا شجاعی
  • فیلم‌‌بردار: میثم مولایی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *