دانلود فراگمان سریال آلپ ارسلان قسمت 57 زیرنویس فارسی (Alparslan)

لینک دانلود فراگمان سریال آلپ ارسلان قسمت 57 زیرنویس فارسی (Alparslan) از کانال تلگرامی فیگار در انتهای این نوشتار پیوست شده است.

سریال تاریخی بیداری سلجوقیان بزرگ، اواخر ۲۰۲۱ از شبکه TRT1 به نمایش در آمد. این مجموعه با استقبال مخاطب مواجه شد. به دلیل اشاره و پرداختن به تاریخ ایران، مخاطب ایرانی نیز از تماشای آن لذت بسیار برد.

موضوع آن به داستان زندگی سلطان آلپ ارسلان، پدر ملکشاه می‌پردازد. بازیگرانی همچون باریش آردوچ و فاحریه اوجن، در این سریال هنرنمایی نموده‌اند. اما در انتهای فصل اول کاراکتر آکچا خاتون کشته شده و در فصل دوم فاحریه اوجن دیگر حضور ندارد. دو تیزر سریال آلپ ارسلان فصل دوم قسمت 57 را با عضویت در کانال تلگرامی فیگار (لینک در انتها قرار گرفته است) دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

فصل 2 سریال آلپ ارسلان

نقد و بررسی سریال آلپ ارسلان

سریال آلپ ارسلان قسمت 57 زیرنویس فارسی

سریال آلپ ارسلان قسمت 57
دانلود قسمت 57 سریال آلپ ارسلان (تیزر)

داستان زندگی، دولت و روابط سیاسی آلپ ارسلان را در فصل 2 سریال بیداری سلجوقیان بزرگ خواهیم دید. باریش آردوچ، یکی از بازیگران جذاب و خوب ترکیه، نقش سلطان آلپ ارسلان را ایفا کرده است. برای لوکیشن سریال بیداری سلجوقیان، سه تالار و دو شهر ساخته شده است.

ساخت و ساز لوکیشن سریال، از سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود. با اینکه مخاطب ایرانی انتظار دارد، این قبیل از سریال‌ها را، سازندگان فیلم و سریال ایرانی تهیه کنند، اما متاسفانه این امکان نیست. آن‌ها می‌سازند و هرگونه که بخواهند داستان را پیش می‌برند.

تفاوت‌هایی مابین تاریخ اصلی و آنچه در سریال پخش می‌شود دیده می‌شود. اما برای رفع تکلیف، در ابتدای تیتراژ به این نکته اشاره می‌شود که سریال با الهام از تاریخ نوشته شده است و خود تاریخ نیست. لینک دانلود فراگمان آلپ ارسلان قسمت 57 در انتهای نوشتار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های تاریخی ترکی

عوامل سریال

سریال آلپ ارسلان
تیزر سریال الپ ارسلان قسمت 57, سریال آلپ ارسلان فصل دوم قسمت 57
  • نام ترکیAlparslan: Büyük Selçuklu
  • ستارگان: باریش آردوچ، فاحریه اوجن
  • ژانر: تاریخی،‌درام، اکشن
  • سازنده: امره کونوک
  • پخش از: کانال TRT 1
  • روز پخش: دوشنبه‌ها
  • ساعت: ۲۱:۳۰
  • زبان: ترکی
  • محصول: ترکیه

فراگمان قسمت 57 آلپ ارسلان با زیرنویس فارسی

آلپ ارسلان
قسمت 57 آلپ ارسلان با زیرنویس, سریال آلپ ارسلان قسمت 57 زیرنویس

برای دانلود فایل تیزر سریال الپ ارسلان قسمت 57 فیلترشکن خود را روشن کنید.

اولین فراگمان قسمت 57 سریال آلپ ارسلان

دومین فراگمان قسمت 57 سریال آلپ ارسلان

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *