دانلود سریال هرچه باداباد قسمت ۲۳ دوبله فارسی

برای دانلود رایگان سریال هرچه باداباد قسمت ۲۳ دوبله فارسی که از پانزدهم اردیبهشت‌ماه از شبکه جم سریز نمایش داده می‌شود، همراه ما باشید.

پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی از 15 اردیبهشت از شبکه جم سریز آغاز خواهد شد. این سریال با نام ترکی Gelsin Hayat Bildiği Gibi از شبکه شو تی وی ترکیه، هر هفته به نمایش در می‌آید. تا کنون 36 قسمت نمایش داده و فینال آن در قسمت 41 خواهد بود. هرچه باداباد قسمت۲۳ را از ادامه نوشتار دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی هرچه باداباد با دوبله فارسی از جم سریز

سریال هرچه باداباد قسمت ۲۳ دوبله فارسی

سریال هرچه باداباد قسمت ۲۳ دوبله فارسی
دوبله فارسی هرچه باداباد قسمت 23

سریال هرچه باداباد جم سریز یک سریال تلویزیونی درام و جوانان ساخت ترکیه به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی گانی مژده است. ارتان سابان در نقش سعدی پایاسلی (یک مافیا)، اوزگه اوزبرک در نقش دریا ییلماز (یک پرستار که معشوق سعدی است) و دوریم اوزکان در نقش سونگول (کمیسر) در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه هر چی میخواد بشه حول محور زندگی شخصی بنام دریا است. درخلاصه فیلنامه این اثر آمده است که؛ دریا سال‌ها پیش برای خدمت اجباری به یک بیمارستان نظامی منتقل می‌شود و آنجا با سعدی پایاسلی عشق بزرگی را تجربه می‌کند ولی پایاسلی فقط یک نامه وداع از خودش به جا میگ‌ذارد و غیبش می‌زند.

پایاسلی بعد از رها کردن گذشته کثیف خود، در نتیجه همکاری با پلیس به‌عنوان معلم جغرافیا زندگی جدیدی را شروع می‌کند. ولی با روبرویی دوباره با دریایی که هیچوقت نتوانسته بود فراموشش کند زندگیش مثل گره کوری می‌شود و اسرار سال‌های گذشته برملا می‌شوند. در این میان ماجرای پنج دانش آموز پایاسلی که راهشان به کانون اصلاح نوجوانان کشیده شده است هم نقل خواهد شد.

دانلود قسمت 23 سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی

پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی
دانلود سریال هرچه باداباد قسمت 23, قسمت 23 سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی

برای دانلود هرچه باداباد قسمت۲۳ از کانال تلگرامی فیگار، فیلتر شکن خود را روشن نمایید.

دانلود سریال هرچه باداباد قسمت 23 کیفیت 240

دوبله فارسی هرچه باداباد قسمت 23 کیفیت 480

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *