دانلود قسمت 3 سریال عربی در نهایت با دوبله فارسی + [زمان پخش]

لینک دانلود قسمت 3 سریال عربی در نهایت با دوبله فارسی (با نام اصلی وأخیرًا) از کانال تلگرامی فیگار، در انتهای نوشتار پیوست شده است.

قسمت 3 سریال عربی در نهایت

در نهایت یک سریال اجتماعی عاشقانه مشترک سوری و لبنانی است که در ماه رمضان سال 1444 هجری قمری به نمایش درآمد. این سریال به نویسندگی و کارگردانی اسامه عبید با بازی قصی خولی و نادین نصیب نجیم ساخته شده و متشکل از 15 قسمت است.

داستان سریال حول محور (خیال) زنی که در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کند و هیچ مدرک شناسایی به همراه ندارد، می‌گذرد. او در گذشته‌ای پر از داستان‌های دردناک زندگی می‌کند و عاشق (یاقوت) زندانی سابق می‌شود که در یک زندان ناپایدار زندگی می‌کند. او با برخی باندها در آدم ربایی، کشتار و قاچاق انسان درگیر است. لینک دانلود قسمت 3 سریال در نهایت در انتهای نوشتار پیوست شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال عربی در نهایت از ام‌بی‌سی‌پرشیا + [تکرار]

بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت

دانلود سریال عربی در نهایت دوبله فارسی

قسمت 3 سریال عربی در نهایت
دانلود سریال عربی در نهایت دوبله فارسی

برای دانلود قسمت 3 سریال در نهایت فیلترشکن خود را روشن کنید.

سریال در نهایت قسمت 3 دوبله فارسی

شبکه MBC Persia یا همان ام‌ بی‌ سی پرشیا شبکه تلویزیونی فارسی‌ زبان ماهواره‌ای است، که بعد از وقفه طولانی ۶ اکتبر ۲۰۱۸ به عرصه تلویزیون بازگشت. فیلم‌هایی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به همراه سریال‌های متنوع در ژانرهای کمدی، اکشن، درام، ترسناک و رمانتیک را با دوبله فارسی پخش می‌کند.

این فیلم‌ها و سریال‌ها هم ایرانی، ترکی و هندی و هم برای کشورهای مختلف دیگر هستند. سریال‌های کشورهایی از جمله لبنان، برزیل، آمریکا، کره و غیره نیز پخش می‌شوند. سریال عربی در نهایت نیز به تازگی از این شبکه پخش می‌شود و جایگزین سریال بهای خوشبختی است.

سریال در نهایت
سریال در نهایت قسمت 3 دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *