دانلود قسمت جدید سریال ترکی حلقه با دوبله فارسی + از قسمت 1 تا 13

لینک دانلود قسمت 13 سریال ترکی حلقه دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار در انتهای مطلب پیوست شده است. فیلتر شکن خود را قبل از کلیک بر لینک روشن کنید.

قسمت 13 سریال ترکی حلقه دوبله فارسی

حلقه (به ترکی استانبولی: Halka) مجموعه تلویزیونی تولید شرکت ای‌اس فیلم (ES film) ترکیه است که نخستین قسمت آن در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ پخش شد. کارگردان این سریال وُلکان کُجاتورک و نویسندگانش عزیز تونا، سلیم بنر، علی دمیرل و مریم دیری هستند. لینک دانلود سریال حلقه قسمت۱۳ دوبله فارسی در انتهای مطلب قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

قسمت 13 سریال ترکی حلقه دوبله فارسی
قسمت 13 سریال حلقه با دوبله فارسی

سریال حلقه در ۲۸ مه ۲۰۱۹ با ساخت قسمت سی ام پایان یافت. ۱۳ قسمت اول این مجموعه به کارگردانی وُلکان کُجاتورک ساخته شده و از قسمت ۱۴ باشاک سُیسال و سلیمان مرت ازدمیر این فیلم را کارگردانی کردند.در حال حاضر فقط فصل ۱ حلقه ساخته و منتشر شده است. فصل ۲ که در ادامه فصل۱ هست قرار بوده در سال ۲۰۲۱ ساخته شود ولی تاکنون خبرهایی از ساخته شدن فصل۲ این مجموعه در دست نیست.

داستان حلقه در مورد یک سازمان مافیایی است که تمام کارهای غیرقانونی ترکیه را کنترل می کنند. آنها از قدرت گرفتن یکی از اعضایشان واهمه دارند. برای همین اگر یکی از اعضا قدرت بگیرد، او را از میان بر می دارند. دو جوان به اسم کاعان و جهانگیر وارد یک عملیات انتقام بزرگ می‌شوند.

سریال حلقه قسمت۱۳ دوبله فارسی

برای دانلود قسمت 13 سریال حلقه با دوبله فارسی از کانال تلگرام فیگار، فیلترشکن خود را روشن نمایید.

دوبله فارسی قسمت 13 سریال حلقه کیفیت پاییین

دوبله فارسی قسمت 13 سریال حلقه کیفیت بالا

دانلود قسمت های قبل سریال حلقه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *