ببینید: دامن گل گلی الهام حمیدی غوغا کرد! +[سوتی افتضاح الهام حمیدی در لایو]

دامن گل گلی الهام حمیدی ؛ عکسی با دامن گل گلی الهام حمیدی منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است. خانم حمیدی با مسافری از هند مشهور شد.

به تازگی تصویری از استایل خاص الهام حمیدی با دامن گل گلی منتشر شده است. الهام حمیدی در فیلم یوسف پیامبر به خوبی درخشید. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید الهام حمیدی همراه ما بمانید.

دامن گل گلی الهام حمیدی

  • عکس دامن گل گلی الهام حمیدی

به گزارش منابع خبری:

الهام حمیدی بازیگر خوب کشورمان متولد آذر و 46 ساله است. تصویری از این خانم بازیگر منتشر شده است که بسیار پربازدید شده است. در ادامه می‌توانید عکس استایل جدید الهام حمیدی را مشاهده کنید:

دامن گل گلی الهام حمیدی
دامن گل گلی الهام حمیدی

سوتی افتضاح الهام حمیدی در لایو خانوم بازیگر

الهام حمیدی در لایو بهاره رهنما سوتی داد این سوتی جنجالی شد. در ادامه برای تماشای ویدیوی سوتی افتضاح الهام حمیدی در لایو همراه ما بمانید. سوتی شرم آور الهام حمیدی در لایو بهاره رهنما جنجال به پا کرد. این ویدیو دست به دست می‌چرخد. سوتی ناجور الهام حمیدی باعث واکنش کاربران مجازی شد.

لایو بهاره رهنما و سوتی الهام حمیدی

سوتی افتضاح الهام حمیدی در لایو

به تازگی بهاره رهنمای با الهام حمیدی لایو گذاشت که کنار ساحل در حال چای خوردن و خوش گذرانی هستند. بهاره رهنما در حال چای خوردن است و به الهام حمیدی چای تعارف می‌کند و لی الهام حمیدی سوتی داد و گفت: به سلامتی همه و لی بعد حرفش و جمع و جور کرد.

ویدیوی لایو خانم بازیگر و سوتی دادن الهام حمیدی

به ویدیو تپق زدن الهام حمیدی توجه کنید:

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران است. او لیسانس حسابداری اش از دانشگاه آزاد اسلامی گرفته است. الهام حمیدی در سال ۱۳۷۹ یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفت و در همان کلاس‌ها با بازی در فیلم «آوایی در گلستان» به کارگردانی رامین لباسچی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

وی در اوایل دهه ۸۰ به سرعت خوش درخشید و معروف شد. پس از بازی در سریال پر بیننده مسافری از هند ساخته قاسم جعفری و بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی این معروفیت چند برابر شد.

خانم الهام حمیدی در سن ۲۰ سالگی (سال ۱۳۷۶) ازدواج کرد، اما پس از مدتی از همسرش طلاق گرفت. او در روز ۱۳ بهمن سال ۱۳۹۷ خبر ازدواج دوم خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *