دانلود قسمت جدید سریال غنچه های زخمی با دوبله فارسی + از قسمت 1 تا 270

لینک دانلود قسمت 270 سریال ترکی غنچه های زخمی دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار در انتهای مطلب پیوست شده است. فیلتر شکن خود را روشن کنید.

قسمت 270 سریال ترکی غنچه های زخمی دوبله فارسی

گل‌های شکسته (Kırgın Çiçekler) که در ایران به نام غنچه‌های زخمی معروف است یک داستان درام و خانوادگی است که از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۵ تا ۱۲ مارس ۲۰۱۸ در ۳ فصل و ۱۱۳ قسمت ۱۵۰ دقیقه ای در شبکه شبکه آ تی‌وی ترکیه پخش شده است. نسخه فارسی آن در شبکه جم تی وی پخش شده و اکنون در حال پخش است.. لینک دانلود سریال غنچه های زخمی قسمت۲۷۰ دوبله فارسی در انتهای مطلب قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش غنچه های زخمی از جم مکس

زمان پخش غنچه های زخمی از جم تی‌وی

قسمت 270 سریال ترکی غنچه های زخمی دوبله فارسی
قسمت 270 سریال غنچه های زخمی با دوبله فارسی

ایپک کاراپینار، اوزگور چویک، بیران داملا ییلماز، گوکچه آکیلدیز، هازار موتان، چاقلا ایرماک و آلینا سولاکر از بازیگران این سریال ترکی هستند. این سریال داستان ۵ دختر تنهای به دور از خانواده و مجادله‌های آن‌ها در راه زندگی در سنین نوجوانی را به تصویر می‌کشد.

ایلول در یک خانه کوچک به همراه مادر، خواهر کوچکتر و ناپدری‌اش زندگی می‌کند. او همیشه مورد تجاوز جسمی و عاطفی از سوی ناپدری‌اش قرار می‌گیرد. زمانی که این موضوع را به مادر خود انتقال می‌دهد، مادرش او را باور نکرده و وی را به یک یتیم‌خانه می‌سپارد.

ایلول در ابتدا تلاش بسیاری برای ماندن نزد مادر و خواهرش می‌کند و از رفتن به پرورشگاه بسیار ناراحت و دلگیر است اما به تدریج به هم اتاقی‌های خود که ۴ دختر هم سن و سال او هستند، وابسته شده و از آن به بعد این وابستگی هیچگاه کمرنگ نمی‌شود.

سریال غنچه های زخمی قسمت۲۷۰ دوبله فارسی

برای دانلود قسمت 270 سریال غنچه های زخمی با دوبله فارسی از کانال تلگرام فیگار، فیلترشکن خود را روشن نمایید.

دوبله فارسی قسمت 270 سریال غنچه های زخمی کیفیت پاییین

دوبله فارسی قسمت 270 سریال غنچه های زخمی کیفیت بالا

دانلود قسمت‌های قبل سریال غنچه های زخمی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *