دانلود قسمت اول سریال داریوش با کیفیت عالی

در این مطلب می‌توانید به دانلود قسمت اول سریال داریوش ، جدیدترین مجموعه ایرانی به کارگردانی هادی حجازی‌فر بپردازید و از تماشای آن لذت ببرید.

سریال ایرانی داریوش به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» و تهیه‌کنندگی «نوید محمودی»، یکی از جدیدترین آثار نمایش خانگی است که به تازگی معرفی شد و تاریخ انتشار آن اعلام گردید. این مجموعه در تاریخ 30 خرداد 1403 پخش خود را آغاز خواهد کرد. در ادنتهای این مطلب می‌توانید لینک دریافت قسمت اول داریوش را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود قسمت اول سریال داریوش

این سریال اولین تجربه کارگردانی «هادی حجازی‌فر» در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. داستان مجموعه داریوس در ژانر اجتماعی و سیاسی روایت می‌شود و داستان زندگی مردی به نام «داریوش» را به تصویر می‌کشد. این مجموعه به جای سریال افعی تهران را می‌گیرد و به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

دانلود قسمت اول سریال داریوش

در این سریال بازیگرانی همچون «هادی حجازی‌فر»، «سحر دولتشاهی»، «مهرداد صدیقیان»، «عباس جمشیدی‌فر»، «ژیلا شاهی»، «رامین راستاد»، «محسن قصابیان»، «امیر نوروزی» و «رایان سرلک» به ایفای نقش پرداخته‌اند. بسیاری از مخاطبان برای دیدن از سریبال هیجان‌زده هستند و دوست دارند ببینند که «هادی حجازی‌فر» در اولین کارگردانی خود برای نمایش خانگی چه عملکردی داشته است.

در ادامه می‌توانید به خرید و دانلود قسمت 1 سریال داریوش بپردازید:

دانلود سریال داریوش – قسمت اول ؛ به زودی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال داریوش چیست؟ لطفا نظرات خود در مورد این سریال را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *