دانلود قسمت 14 سریال ساخت ایران 3 ؛ سریال جدید شبکه نمایش خانگی فیلیمو

در نوشتار جدید فیگار می‌توانید به لینک دانلود قسمت 14 سریال ساخت ایران 3 دسترسی داشته باشید. لینک دانلود ساخت ایران 3 قسمت 14 در انتهای مطلب پیوست شده است.

فصل سه سریال ساخت ایران در 20 قسمت به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌ کنندگی سیدامیر پروین حسینی ساخته شده است. این سریال از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه نمایش خانگی فیلیمو با حضور بازیگران ایرانی و خارجی پخش شد. برای دانلود قسمت 14 سریال ساخت ایران 3 در ادامه همراه ما باشید.

فهرستی از مقاله‌های بهترین آثار ایرانی در سایت فیگار برای شما تهیه شده‌است، که با رجوع به آن‌ها می‌توانید مشاهده نمایید:

لینک دانلود قسمت 14 ساخت ایران 3

دانلود ساخت ایران 3 قسمت 14 با کیفیت 480

دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 14 با کیفیت 720

دانلود قسمت 14 ساخت ایران 3 با کیفیت 1080

دانلود قسمت 14 سریال ساخت ایران 3

سریال جدید شبکه نمایش خانگی فیلیمو

دانلود قسمت 14 سریال ساخت ایران 3
دانلود ساخت ایران 3 قسمت 14, دانلود قسمت 14 سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران ۳ در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. فیلمبرداری این سریال از مرداد ۱۴۰۰ با واکسیناسیون عوامل آغاز شد. بهمن گودرزی که ساخت فصل سوم را آغاز کرده است در کارنامه کاری خود ساخت فیلم‌‌های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را دارد؛ اما این سریال نخستین تجربه او در نمایش خانگی است.


بیشتر بخوانید:


فصل اول سریال ساخت ایران ۳ در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد و فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک‌نژاد وارد شبکه نمایش خانگی شد.

تیم بازیگران فصل جدید سریال ساخت ایران 3، مجید صالحی، امین حیایی، عایشه گل، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، لیلا اوتادی، هومن برق نورد بهنام تشکر و… تشکیل می دهند.


بیشتر بخوانید:


با توجه به ترکیب بازیگران جدید فصل سوم این سریال را می توان نوعی اسپین آف دو سری قبل آن دانست که امین حیایی پایه ثابت آن است.

عوامل سریال ساخت ایران 3

دانلود سریال ساخت ایران 3
دانلود قسمت 14 ساخت ایران 3
دانلود سریال ساخت ایران 3
دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 14

لینک دانلود قسمت 14 ساخت ایران 3

دانلود ساخت ایران 3 قسمت 14 با کیفیت 480

دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 14 با کیفیت 720

دانلود قسمت 14 ساخت ایران 3 با کیفیت 1080

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود سریال ساخت ایران 3 قسمت 14 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *