کنسرت مهدی احمدوند برای هواداران استقلال ؛ اجرای مهدی احمدوند سانسور شد؟!

کنسرت مهدی احمدوند ، او شب گذشته دقایقی برای تماشاگران استقلال خواند و با آن‌ها در جشن قهرمانی استقلال شریک شد، اما به نظر میرسد این اجرا سانسور شده است.

ویدئویی از اجرای مهدی احمدوند خواننده جوان کشورمان در ورزشگاه آزادی برای هواداران استقلال. در ادامه با خبر کنسرت مهدی احمدوند ورزشگاه آزادی همراه فیگار بمانید.

کنسرت مهدی احمدوند

مهدی احمدوند استقلال

کنسرت مهدی احمدوند
کنسرت مهدی احمدوند در ورزشگاه آزادی, مهدی احمدوند استقلال

کنسرت مهدی احمدوند در ورزشگاه آزادی

مهدی احمدوند یکی از خوانندگان جوان کشور است که آلبوم هایش حسابی سرو صدا به پا کرده است. مهدی یک دهه هفتادی تمام عیار است که در یکی از روزهای زمستانی به دنیا آمده است. تاریخ تولد این خواننده خوش صدا به تاریخ بیست و نه بهمن هزار و سیصد هفتاد ( 29/11/1370 ) ثبت شده است. وی علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی هم می کند. در اغلب موارد اشعار ترانه های مهدی توسط خودش سروده می شود. وی دستی هم در آهنگسازی دارد و گهگاهی در این زمینه هم فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنسرت مهدی احمدوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *