پشت پرده واکنش جنجالی یحیی گل محمدی چیست؟ [+فیلم]

واکنش جنجالی یحیی گل محمدی چند روزی است گه باعث شده تا بازتاب گسترده‌ای را در فضای مجازی داشته باشد. با ما بمانید تا به این موضوع بپردازیم.

یحیی گل محمدی به اظهارات حسن عباسی واکنش نشان داد و خطاب به او گفت:

غلط اضافی نکن و درباره پوشش همسرم حرف نزن!

پشت پرده واکنش جنجالی یحیی گل محمدی چیست؟ [+فیلم]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور سازی به سخنرانی جنجالی حسن عباسی واکنش نشان داد. از طرف دیگر واکنش تند گل محمدی به اظهارات حسن عباسی به این شکل بود که:

دفعه بعد اتفاق بدی برایت می افتد | ما عزادار جان باختن عزیزان خود هستیم

یحیی گل محمدی متولد ۲۸ اسفند ۱۳۴۸ در اردبیل، فارغ‌التحصیل فوق دیپلم دانشسرای تربیت معلم در قم، معلم سابق و سرمربی فعلی فوتبال که سابقه بازی در تیم ملی ایران را هم داشته است. همانطور که می‌بینید صحبت‌های تند حسن عباسی درباره بازیکنان فوتبال و همسران آن‌ها باعث ناراحتی اهالی فوتبال شد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

واکنش یحیی گل محمدی

فیلم واکنش گل محمدی به صحبت‌های حسن عباسی را تماشا کنید:

گل محمدی از سال ۱۳۸۷ با مربیگری صبای قم به این حرفه مشغول شد. او سرمربی تیم‌های تربیت یزد، نساجی، نفت تهران، ذوب‌آهن، گل‌ریحان، تراکتور و پدیده بوده و از سال ۱۳۹۸ برای دومین مقطع سرمربی پرسپولیس شده است. گل‌محمدی سال ۲۰۲۰ پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند. او ۲ مرتبه همراه ذوب‌آهن قهرمان جام‌حذفی ایران شده و ۲ مرتبه هم همراه پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر ایران رسیده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *