سریال 1899 پس از پخش یک فصل کنسل شد [+جزئیات]

روز گذشته، شبکه‌ی نتفلیکس خبری مبنی بر اینکه سریال 1899 پس از پخش یک فصل کنسل شد را منتشر کرد و حالا وضعیت این سریال، به حالت نیمه‌کاره باقی ماند.

پخش سریال 1899 متوقف شد

روز گذشته، شبکه‌ی اینترنتی یا همان سرویس نتفلیکس، طی اقدامی عجیب و غیر منتظره، سریال پُر طرفدار خود را که سال پیش پخش شد را کنسل کرد. کنسل شدن سریال 1899 توسط شبکه نتفلیکس اقدامی عجیب بود که همه را متعجب کرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی نماد های سریال 1899

حقایق پنهان سریال 1899

سریال 1899 پس از پخش یک فصل کنسل شد

  • نتفلیکس علاقه‌ای به آثار خوب ندارد
سریال 1899 پس از پخش یک فصل کنسل شد
پخش سریال 1899 متوقف شد

این سریال، پس از اینکه در سال 2022 میلادی توسط شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و به یکی از بزرگترین پروژه‌های سریالی سال گذشته لقب گرفت. این سریال که توسط باران بو اودار، سازنده سریال دارک ساخته شده است، یکی از پُر طرفدارترین سریال‌های شبکه نتفلیکس در سال 2022 نام گرفت.

پس از اینکه سال جدید میلادی شروع شد، تهیه‌کنندگان شبکه‌ی نتفلیکس خبر دادند که پخش سریال 1899 متوقف شد و حالا دو کارگردان این سریال نیز، این خبر را تایید کردند.

کنسل شدن سریال 1899 توسط شبکه نتفلیکس

سریال 1899 پس از پخش یک فصل کنسل شد
کنسل شدن سریال 1899 توسط شبکه نتفلیکس

نقد و بررسی سریال 1899

۱۸۹۹، یک سریال آلمانی در ژانر درام، تاریخی، ترسناک و علمی تخیلی می‌باشد که توسط سازنده‌ی سریال محبوب دارک، یعنی باران بو اودار ساخته شده است. این سریال داستان گروهی از مهاجران اروپایی را روایت می‌کند که با یک کشتی، لندن را ترک کرده و به دنبال زندگی‌‌ای تازه به سمت نیویورک می‌روند و وقتی در میان راه با یک کشتی مهاجر دیگر رو‌به‌رو می‌شوند، سفر آن‌ها تبدیل به یک کابوس شده و اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *