انتقاد تهیه کننده سریال سقوط از ساترا [+جزئیات]

پس از اینکه سریال سقوط با کلی حواشی منتشر شد، انتقاد تهیه کننده سریال سقوط از ساترا به یکی از اتفاقات حاشیه‌انگیز امسال تبدیل شد.

تهیه‌کننده‌ی سریال سقوط ، که این روزها سریال پر حاشیه‌اش از شبکه‌ی نمایش خانگی پخش می‌شود، از ساترا با این سریال گلایه کرد و به این مجموعه، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال سقوط با بازی حمید فرخ‌نژاد

دانلود رایگان و بدون سانسور سریال سقوط

حقایق پنهان و پشت پرده سریال سقوط

پشت پرده داستان جنجالی سریال سقوط و حواشی پخش آن از پلتفرم داخلی

استوری جنجالی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

 

انتقاد تهیه کننده سریال سقوط از ساترا

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال سقوط را ببینید:

انتقاد تهیه کننده سریال سقوط از ساترا
صحبت های تند تهیه کننده سریال سقوط

محمدرضا منصوری، تهیه‌کننده‌ی سریال پُر حاشیه‌ی سریال سقوط از واکنش زیادی در مواجه با ساترا پرداخت. او در خصوص سریال سقوط گفت:

باتوجه به پیش‌زمینه‌ای که از ارتباط ساترا با پلتفرم‌ها داشتیم، شاید برای نخستین بار تمام قسمت‌های سریال را برای ساترا ارسال کردیم تا بدون ایجاد حواشی و بهانه‌جویی احتمالی، نهاد تنظیم کننده حالا قانونی یا عرفی آن را ببینند و اظهارنظر کنند.

او درباره‌ی پیگیری‌های صورت گرفته ادامه داد:

پس از ارسال تمام قسمت‌ها، بارها به صورت تلفنی و مکتوب و حتی حضوری پیگیری کردیم، حتی جلسه‌ای برگزار شد و با دوستان صحبت کردیم، نگرانی‌هایشان را مطرح کردند و ما هم توضیحات لازم را ارائه دادیم و در نهایت گفتیم که می‌خواهیم تعامل داشته باشیم تا سریال با لحاظ کردن دغدغه‌ها پخش شود. فضای گفتگوها کمی جلو رفت و در جلسات خصوصی از این تعامل و محتوا اظهار خرسندی کردند.

محمدرضا منصوری ادعا دارد که الان، یک نفر هم یک خط اصلاحات به او نداده و تا زمان پخش قسمت اول، با وجود پیگیری‌های بسیار از عوامل ساترا، پاسخی دریافت نکرده است. حتی او با یک نفر از اعضای شورای پروانه نمایش تماس گرفته و ایشان به وی قول این را داده تا ماجرا را پیگیری کند. او در ادامه اشاره می‌کند:

غیر از من، تیم سازنده سریال هم پیگیر بودند و تماس، پیام و فایل‌های صوتی اعضای تیم هم موجود است. با این حال کسی جواب این تماس‌ها را نمی‌داد و آنقدر دنبال آن رفتیم که در نهایت، پیگیری‌هایمان به نامه ساترا که خیلی کلی بود منجر شد؛ نامه‌ای که در آن تنها اعلام کرده بودند: به دلیل ملاحظات محتوی امکان انتشار وجود ندارد.

تهیه‌کننده سقوط تاکید کرد:

مگر می‌شود شما یک سریال با این مضمون بسازید و بعد بگویند با پخش آن موافقت نمی‌شود، آن هم بدون آنکه حتی یک کلمه اصلاحات بدهند! تصور من این است که اراده‌ای برای انجام تعامل وجود نداشته و ندارد تا بخواهند در ارتباط با محتوای سقوط جلسه بگذارند.

و در آخر منصوری می‌گوید:

تعامل در جریان تولیدات هنری می‌توانست اینگونه باشد که وقتی کار را دیدند تهیه‌کننده، کارگردان و نماینده پلتفرم را بخواهند و اگر نگرانی و نکاتی دارند آن را مطرح کنند و در فضایی خارج از فضای رسانه‌ و جلساتی فنی می‌توانستیم با هم گفت‌‍وگو کنیم تا به نقطه هدف مطلوبی برسیم. اما دوستان اصلاً چنین نیتی نداشتند و اگر قصدشان بر تعامل بود این فرایند طی نمی‌شد، متأسفانه من به عنوان تهیه‌کننده این پروژه، اثری از آن ندیدم.

صحبت های تند تهیه کننده سریال سقوط

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *