ماجرای مورد تجاوز قرار گرفتن بروک شیلدز از زبان خودش [+جزئیات]

در چند وقت اخیر، شایعه‌ی تجاوز به بازیگران هالیوودی زیاد شده است که در ادامه به ماجرای مورد تجاوز قرار گرفتن بروک شیلدز از زبان خودش خواهیم پرداخت.

بروک شیلدز، بازیگر با سابقه و مدل معذوف آمریکایی، در مستندی که روز جمعه در جشنواره ساندنس به نماش درآمد، از تجاوز بروک شیلدز از زبان خودش که در آغاز کار خود در هالیوود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود شنیدیم.

بیشتر بخوانید:

زندانی شدن دنی آلوز به دلیل تعرض جنسی

پشت پرده تجاوز به بچه های فوتبالیست در مشهد

ماجرای مورد تجاوز قرار گرفتن بروک شیلدز از زبان خودش

در ادامه می‌توانید تصویری از بروک شیلدز را ببینید:

ماجرای مورد تجاوز قرار گرفتن بروک شیلدز از زبان خودش
داستان تجاوز بروک شیلدز

اخیراً در فیلم مستندی که از این بازیگر معروف منتشر شده است، او به زمانی اشاره می‌کند که تازه کارش را به عنوان بازیگر آغاز کرد و پس از آن، به او تجاوز شد. بروک شیلدز درباره‌ی روز تجاوز می‌گوید که:

مانند دعوا بود. می‌ترسیدم خفه شوم. زیاد مقاومت نشان ندادم. زیرا فکر می‌کردم گفتن نه ممکن است اوضاع را زجرآور تر کند. مستاصل شده بودم و فقط به خودم گفتم زنده بمان و برو.

این بازیگر و مدل آمریکایی هرگز تاکنون از تجربه قربانی تجاوز شدن خود به صورت آشکار و رسانه‌ای سخن نگفته بود تا اینکه در چند روز پیش، در مراسم ساندنس و مستندش، به این موضوع اشاره کرد.

داستان تجاوز بروک شیلدز

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *