صحنه‌های منشوری حذف شده از فیلم سینمایی علفزار با بازی سارا بهرامی

ویدیوی لورفته از سکانس های سانسور شده فیلم علفزار امروز در فضای مجازی وایرال شد. برای تماشای صحنه های سانسور شده علفزار همراه ما باشید.

سکانس های سانسور شده فیلم علفزار

فیلم ایرانی علفزار که براساس روایتی واقعی ساخته شده درباره بازپرس دادگاه کیفری است که درگیر پرونده‌ای پیچیده شده است. این فیلم در ژانر جنایی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان است. «علفزار»، در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده چهار جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد.

نقد فیلم علفزار ؛ دادگاهی برای اذهان

علفزار به کارگردانی کاظم دانشی در خرداد سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران بوده که در ژانر جنایی و درام می‌باشد. فروش این فیلم در گیشه ۲۱٬۷۲۱٬۷۷۱٬۰۰۰ تومان رسیده است.

صحنه های منشوری فیلم علفزار
صحنه های منشوری فیلم علفزار

داستان فیلم علف‌زار با محوریت یک بازپرس روایت می‌شود که بر سر دو راهی انتخاب منفعت و مصلحت خود یا حقیقت و عدالت قرار می‌گیرد و موضوع اصلی فیلم درباره تعرض است. یکی از برگ‌های برنده علف‌زار، روایت قصه‌ها بر اساس پرونده‌های واقعی است.

کاظم دانشی چند پرونده قضایی را تلفیق کرده و فیلم‌نامه علف‌زار را نوشته. او به واسطه سندیت داشتن قصه‌ها، نیمی از راه برای همراه کردن مخاطب با قصه خود را رفته است. فیلم با اتفاقی تلخ و تکان‌دهنده شروع بسیار خوب و درگیرکننده‌ای دارد و پس از زمینه‌چینی برای آغاز قصه اصلی، داستان آغاز می‌شود.

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی علفزار با بازی پژمان جمشیدی و سارا بهرامی

صحنه های سانسور شده علفزار را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *