شایعه حضور دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول (2025 Fantastic Four)

طبق شایعات به نظر می‌آید که دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول که در سال 2025 اکران خواهد شد، به ایفای نقش خواهد پرداخت؛ مارول دید مثبتی به او دارد.

دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول

یک شایعه جدید حاکی از آن است که بازیگر Dev Patel در حال رقابت با مارول برای ایفای نقش اصلی در ریبوت Fantastic Four است. چهار شگفت‌انگیز با نام اولیه “بازگشت چهار شگفت‌انگیز” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی که با الهام از یکی از کتاب‌های مصور شرکت مارول کامیکس به همین نام ساخته شده‌است.

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

بازراه‌اندازی یا ریبوت به معنای درنظرنگرفتن تمامی اتفاقات و رخدادهای قبلی و خلق دوباره شخصیت و بازسازی داستان است. از این واژه در سینما، هنگام بازسازی یک فیلم قدیمی استفاده می شود، یعنی یک فیلم جدید از روی فیلم قدیمی ساخته می شود.یکی از نمونه های می توان به انمیشن اسکوبی دو و چهار شگفت انگیز ۲۰۱۵ اشاره کرد.

نسخه جدید چهار شگفت انگیز در ژانر ماجرایی، اکشن و علمی تخیلی، به کارگردانی “مت شکمن” و با نویسندگی “جف کاپلان”، “استین لی” و “ایان اسپرینگر” در سال 2025 اکران خواهد شد.

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2022 تا 2025 ؛ لیست فیلم‌های مورد انتظار مارول

یک شایعه جدید حاکی از آن است که مارول به دنبال بازیگری به نام Dev Patel برای ایفای نقش اصلی در ریبوت Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول است.

Dev Patel

دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول
دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول

دو پتل زاده ۲۳ آوریل ۱۹۹۰، هنرپیشه اهل بریتانیا است. مادرش آنیتا یک پرستار خانه و پدرش راجو مشاور آی تی و هندی گجراتی هستند ولی هر دو در شهر نایروبی پایتخت کنیا متولد شده اند (در کنیا جامعه قابل توجهی از هندیان وجود دارد).

در نوجوانی به طور جداگانه به انگلیس مهاجرت کردند و برای اولین بار در لندن همدیگر را ملاقات نمودند. دو پاتل با آیین هندو بزرگ شده است. او بعضاً به زبان گجراتی صحبت می کند.

از کارهایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به فیلم‌های آخرین بادافزار، میلیونر زاغه‌نشین، بهترین هتل عجیب مریگولد، چپی، شیر، مردی که بی‌نهایت را می‌دانست، هتل بمبئی، میهمان عروسی، تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد، بدنم را گم کردم، شوالیه سبز و مجموعه‌های تلویزیونی اسکینز، آقای یازده، اتاق خبر، عشق امروزی اشاره کرد.

جدیدترین شایعات درباره بازیگران فیلم Fantastic Four

چه کسی نقش رید ریچاردز را بازی خواهد کرد ؟

از دیگر نام‌های شایعه شده در کنار پاتل، درایور و لونا می‌توان به تام الیس از لوسیفر و اخیراً رایان گاسلینگ اشاره کرد. اگر درایور نقش مستر فوق‌العاده را بازی نکند، برخی از طرفداران او را به بازی در نقش دکتر دووم دعوت کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، آستین باتلر، ستاره الویس، برای بازی در نقش جانی استورم/مشعل انسانی لابی کرده است، اگرچه این شایعات تایید نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *