کنسل شدن سریال Pennyworth پس از سه فصل !

پس از اینکه وضعیت سریال‌های سال 2023 نی زمشخص شد، کنسل شدن سریال Pennyworth پس از سه فصل نیز جزو اتفاقات امسال بود که رخ داد.

پس از اینکه در سال جدید، برخی از شبکه‌ها خانه‌تکانی کردند، شبکه‌ی HBO Max نیز صبح امروز، سریال Pennyworth که درباره‌ی زندگی جوانی آلفرد پنی‌ورث، بادیگارد بروس وین است، را پس از گذشت 3 فصل، کنسل کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال 1899 پس از پخش یک فصل کنسل شد

کنسل شدن سریال Pennyworth پس از سه فصل

در ادامه می‌توانید تصویری از سکانس سریال Pennyworth را ببینید:

کنسل شدن سریال Pennyworth پس از سه فصل
کنسل شدن پنی ورث بعد از 3 فصل

فصل سوم این سریال، با نام رسمی Pennyworth: The Origin of Batman’s Butler اولین فصل این سریال بود که از HBO Max پخش می‌شد. این سریال در ابتدا در سال 2019 در Epix پخش شد و فصل 2 در دو بخش در سال‌های 2020 و 2021 از آن کانال به نمایش گذاشته شد.

اما صبح امروز از ورایتی خبری مبنی بر کنسل شدن پنی ورث بعد از 3 فصل آمد که تأیید نیز شد. یکی از مدیران HBO Max در بیانیه‌ای گفت:

تصویر درخشان، منحصر به فرد و جذاب آنها از منشاء آلفرد پنی ورث، یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های دنیای بتمن است. ترکیبی باورنکردنی از اکشن، درام و طنز، برای سه فصل، Pennyworth: The Origin of Batman’s Butler، طرفداران را به سفری شگفت‌انگیز به دنیای عجیب و غریب آلفرد و آغاز ابرقهرمان‌های پیشرفته و فوق‌شرورها برده است. اما متأسفانه به دلایل مدیریتی، این سریال نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

داستان این سریال که در دهه‌ی شصت میلادی و در شهر لندن جریان دارد و در مورد سرگذشت آلفرد پنی‌ورث دستیار بتمن می‌باشد که به دوران جوانی وی زمانی که برای پدر بروس وین کار می‌کرد می‌پردازد.

کنسل شدن پنی ورث بعد از 3 فصل

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *