تریلر بازی Loop8: Summer Of Gods [+تاریخ انتشار]

تریلر بازی جدید Loop8: Summer Of Gods به تازگی منتشر شده است. در ادامه این نوشتار شما می‌توانید تریلر این بازی را منتشر کنید.

XSEED Games روز سه‌شنبه اعلام کرد که بازی Loop8: Summer of Gods RPG را برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی از طریق Steam در آمریکای شمالی در ۶ ژوئن منتشر خواهد کرد. Marvelous بازی را در همان روز در اروپا منتشر خواهد کرد. XSEED Games تریلری را پخش کرد که پیش‌نمایش Ashihara و ساکنان آن را نشان می‌دهد.

تریلر بازی Loop8: Summer Of Gods

تاریخ انتشار بازی Loop8: Summer Of Gods

تریلر بازی Loop8: Summer Of Gods
تریلر بازی Loop8: Summer Of Gods

این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه خواهد شد. نسخه محدودی از Celestial وجود خواهد داشت که شامل یک کتاب هنری با جلد نرم 50+ صفحه، سی دی، یک اسکرول دیواری کوچک، یک ایمای چوبی ژاپنی معتبر و یک جعبه است.

این بازی اینگونه شرح شده است:

Loop8: Summer of Gods قهرمان داستان نینی و همکلاسی‌هایش را دنبال می‌کند که در تلاش برای شکست دادن Kegai هستند، موجودات شیطانی که بشریت را به آستانه انقراض کشانده‌اند. نینی که در یک ایستگاه فضایی شکست خورده به نام “امید” بزرگ شده است، به زمین باز می‌گردد تا تابستان خود را در آشیهارا، یکی از آخرین پناهگاه‌های باقی مانده بشریت بگذراند. نینی که از «دید شیطان» برخوردار است، می‌تواند از ارتباط خاص خود با خدایان برای تنظیم مجدد جهان استفاده کند.

تریلر بازی Loop8: Summer Of Gods

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *