بیوگرافی رضا محقق تهیه کننده پر حاشیه این روز ها

امروز برای شما بیوگرافی رضا محقق تهیه کننده پر حاشیه را برای شما تهیه کردیم. حال قرار است این تهییه کننده حاشیه ساز را امروز به خوبی بشناسید.

سید رضا محقق متولد ۱۳۶۱ تهیه کننده سینما میباشد فیلم های چرا گریه نمیکنی ، عاشقی با اعمال شاقه ، او خوب سنگ میزند، ممیرو و ایرو توسط رضا محقق تهیه کنندگی شده است. او داری تحصیلات دکتری فقه و حقوق میباشد.اواخر مهر ماه بود که خبری بسیار جالب رسانه های داخلی و بین المللی را تحت تاثیر قرار داد و آن هم خوانندگی به زبان محلی(لری) هادی محقق کارگردان فیلم ممیرو،(اینجا ) پس از دریافت جایزه خود از جشنواره بیستم فیلم پوسان در کره جنوبی،بود.این موضوع باعث شد که رسانه ها بیشتر به کار های محقق توجه نشان دهند و از کار بسیار بزرگ این هنرمند دهدشتی اقدام به خبر رسانی کنند.

بیوگرافی رضا محقق تهیه کننده پر حاشیه

  • بیوگرافی تهیه کننده رضا محقق
بیوگرافی رضا محقق تهیه کننده پر حاشیه
بیوگرافی تهیه کننده رضا محقق

خبرنگار سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در آستانه همایش تقدیر از دست اندرکاران این فیلم در شهر دهدشت و پس از آگاهی از حضور این کارگردان بزرگ هم استانی در استان به سراغ وی و دیگر برادرش ، سید رضا محقق که اتفاقا در این گفتگو از طرف هادی که کارگردانی فیلم را بر عهده داشت به عنوان عامل اصلی موفقیت معرفی شد ، رفته و گفتگویی با این دو برادر هنرمند انجام داد.

ایشان در طول فعالیت های هنری خود آثار شاخصی را تهیه کرده است که از میان آنها می توان به فیلم های : نگاهی به آسمان، او خوب سنگ می زند، ممیرو، ایرو، آبی به رنگ آسمان اشاره کرد که برای فیلم ممیرو جایزه نتپک آسیا و فیبرشی بوسان را دریافت کرد. و در حال حاضرسریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده را برای شبکه خانگی تهیه می کند.

بیوگرافی تهیه کننده رضا محقق

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *