ماجرای معمایی سریال پوست شیر در قالب پادکست منتشر شد!

پادکست سریال پوست شیر شامل چکیده‌ای از ماجراهای فصل اول سریال و مهم‌ترین دیالوگ‌ها و موسیقی‌های آن می‌باشد که در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است.

پادکست سریال پوست شیر

پادکست پوست شیر را به صورت رایگان گوش دهید (کلیک نمایید)

علاقه‌مندان به پادکست اکنون می‌توانند پادکست چکیده سریال پوست شیر را بشنوند. این اولین بار است که بریده‌ای از اتفاق‌های یک سریال به صورت پادکست منتشر می‌شود و مخاطبان در مدت زمان 35 دقیقه می‌توانند در جریان آنچه در سریال گذشته قرار بگیرند.

این سریال به کارگردانی جمشید محمودی هر چهارشنبه از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی فیگار، قسمت‌های جدید این سریال را به صورت رایگان و یا قانونی دانلود نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر + [خلاصه داستان و زمان پخش]

دانلود رایگان سریال پوست شیر فصل 1 و 2 + [از قسمت 1 تا 16]

پادکست چکیده سریال پوست شیر

پادکست چکیده سریال پوست شیر
پادکست چکیده سریال پوست شیر

پادکست با پخش موسیقی پوست شیر از نوار کاستی که مرتبط به سفر نعیم و دخترش به شمال است شروع می‌شود. بعد داستان به قبل برمی‌گردد و وقایع یکی یکی با روایت دیالوگ و موسیقی مرور می‌شود.

از هر قسمت، اتفاق‌های مهم در قالب دیالوگ، صدای موسیقی و باران و دریا و … مرور می‌شود. هرجا داستان به نقاطی احساسی می‌رسد، موسیقی مرتبطی با فضای آن پخش می‌شود.

حقایق پنهان سریال پوست شیر که نمی‌دانستید ! + [فیلم]

به نظر می‌رسد حتی افرادی که تا به حال سریال را ندیده‌اند هم بتوانند با شنیدن این چند دقیقه با شمای کلی آن آشنا شوند. در هر صورت تجربه جالبی است که با حال‌وهوای سریال کاملا همخوانی دارد. پادکست «پوسترشیر» در قالب «رادیو نت» به مدیریت هنری مسعود رفیع زاده و تدوین بهار فنایی آماده شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *