واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی به بازیگران زنی که کشف حجاب کرده‌اند!

ویدیوی واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت به کشف حجاب بازیگران زن مدتی است وایرال شده است. این برنامه با اجرای بهروز افخمی از شبکه آموزش پخش می‌شود.

واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی

برنامه هفت پس از مدتی توقف دوباره روی آنتن شبکه آموزش بازگشته و با اجرای بهروز افخمی پخش می‌شود. در قسمت اول برنامه هفت ابوالقاسم طالبی مهمان برنامه بود که درباره حوادث اخیر و کشف حجاب زنان بازیگر و اعتراضات سخنانی را ایراد کرد.

واکنش جالب بهروز افخمی به تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان [+فیلم]

کنایه ابوالقاسم طالبی به بازیگران زن

واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی
واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی

انتشار ویدئویی از صحبت های ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت درباره زنان سینماگر و بازیگر از ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های شدید انتقادی همراه بوده است. ابوالقاسم طالبی که کارگردانی فیلم های «قلاده‌های طلا» را در کارنامه هنری خود دارد، در برنامه هفت به تمسخر بازیگران زن می‌پردازد و از لفظ زشتی استفاده می‌کند.

اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره اتفاقات اخیر [+ویدیو]

ابوالقاسم طالبی شامگاه یکشنبه مهمان برنامه هفت با اجرای بهروز افخمی بود. او در بخشی از حرف‌های خود واکنش سینماگران زن به مسائل اخیر کشور را به موضوع «یائسگی» آنها نسبت داد (حالا نه که خودش در عنفوان جوانیه !). برخی از واکنش‌ها نسبت به توهین ابوالقاسم طالبی به زنان در برنامه هفت را در ادامه بخوانید:

مینو بدیعی ـ روزنامه‌نگار پیشکسوت

این حرف‌ها توهین آشکار به نیمی از جمعیت کشور است. یائسگی بحثی فیزیولوژیک است که در بدن هر زنی اتفاق می‌افتد و در مورد مردان هم به شکل دیگری اتفاق می‌افتد و ارتباطی به مسئله ساختارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ندارد. و البته خانمی که یائسه می‌شود، درک و شعور اجتماعی و سیاسی‌اش هم بالا می‌رود.

همچنین حمید ضیایی‌پرور ـ مدرس ارتباطات

قطعا این حرف‌ها در چهارچوب استانداردهای تلویزیونی قرار نمی‌گیرد. این نوع حرف‌های قبیح و توهین‌آمیز که به قشر وسیعی از جامعه توهین می‌کند با ملاک‌های تلویزیون در دنیا سازگار نیست؛ چه برسد به تلویزیون جمهوری اسلامی که باید دانشگاه باشد؛ به ویژه اینکه فضای حال حاضر جامعه، بحث توجه به زنان است و اینگونه توهینی نه تنها در شأن یک کارگردان و سایر هنرمندان نیست، بلکه در شأن تلویزیون جمهوری اسلامی هم نیست.

فیلم کامل توهین ابوالقاسم طالبی به زنان در برنامه هفت

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *