سلفی متفاوت بهاره رهنما و‌ همسرش ؛ سلفی‌های تو دل برو با همسر

عکسی از بهاره رهنما و‌ همسرش که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر شد، گویا خبرساز شده است. با نوشتار سلفی متفاوت بهاره رهنما و‌ همسرش همراه فیگار باشید.

ساره بیات بازیگر سینمای ایران است و تا کنون آثار متعددی از او در سینما و شبکه نمایش خانگی پخش شده است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از یک مؤسسه خصوصی است و جزو بازیگران بی‌حاشیه است که در انتخاب نقش بسیار دقیق و حساس است.

ساره بیات علاوه بر بازیگری در مواردی نظیر طراحی لباس و نقاشی نیز دستی بر آتش دارد. در ادامه نوشتار سلفی متفاوت بهاره رهنما و‌ همسرش علاوه بر دیدن سلفی جدید بهاره رهنما و همسرش به عکس ساره بیات و بهاره رهنما هم اشاره می‌کنیم. با ما باشید.

سلفی متفاوت بهاره رهنما و‌ همسرش

سلفی‌های تو دل برو با همسر

بهاره رهنما و ساره بیات
بهاره رهنما و ساره بیات

بهاره رهنما بازیگر ۴۳ ساله سینما و تلوزیون با انتشار تصویری جدید از خودش با آرایشی متفاوت, اینستاگرامش را به روز کرد. بهاره‌رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و همسر پیمان قاسم خانی نویسنده‌سینما بود.

این زوج دختری به‌نام پریا قاسم خانی دارند که‌ تجربه‌ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. در ادامه‌ عکس سلفی پاییزی بهاره‌رهنما و دخترش پریا را مشاهده‌ خواهید کرد و به جدیدترین عکسش که در فضایی سلفی آلود با همسر جدیدش منتشر کرده می‌پردازیم.

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 در تهران است، از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد که با بازی در این کار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد.

سلفی متفاوت بهاره رهنما و‌ همسرش

بهاره رهنما و همسرش , سلفی بهاره رهنما و‌ همسرش
بهاره رهنما و همسرش , سلفی بهاره رهنما و‌ همسرش

بهاره رهنما با انتشار عکس جدیدی از خودش صفحه اینستاگرام اش را بروز کرد. این بازیگر که با جراحی معده درحال کاهش وزن خود میباشد با آرایشی متفاوت در این عکس دیده میشود.

بهاره رهنما در ادامه می‌نویسد به قول سروش جان قهرمانلو و نیوش:

انار نخل خنده را شکوفه کن به لب بده / براتون عشق و معجزه ارزو می‌کنم / برای خودمم همین دعا رو می‌کنم، شمام دعام کنین.

بهاره رهنما و همسرش , سلفی بهاره رهنما و‌ همسرش
بهاره رهنما و همسرش , سلفی بهاره رهنما و‌ همسرش

مشخصات

  • نام اصلی بهاره رهنما هزاوه
  • زمینه فعالیت بازیگر تلویزیون و تئاتر
  • تولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ ‏(۴۷ سال) اراک، ایران
  • والدین جلال رهنما و پروین قائم‌مقامی
  • ملیت ایرانی
  • پیشه بازیگر
  • سال‌های فعالیت ۱۳۷۱ تا کنون
  • همسر(ها) پیمان قاسم‌خانی (۱۳۷۰–۱۳۹۴) و امیر خسرو عباسی (۱۳۹۶–اکنون)
  • فرزندان پریا قاسم‌خانی
  • مدرک تحصیلی فوق لیسانس ادبیات نمایشی

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سلفی بهاره رهنما و‌ همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *