خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهند کرد !

به تازگی خبری در مورد خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر در سبک پاپ پخش شده است. گویا 9 گروه با 16 اجرا در جشنواره امسال حضور دارند.

در بخش پاپ این دوره جشنواره 9 گروه با 16 اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل‌‌پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم‌زاده، امیرعباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

کلافگی اهالی رسانه از سیاست جشنواره فجر در بخش بین الملل

 بلیت فروشی استانی جشنواره فیلم فجر آغاز شد

خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر

  • اجرا خوانندگان مطرح در جشنواره موسیقی فجر

در ادامه می‌توانید اجرا خوانندگان مطرح در جشنواره موسیقی فجر را ببینید:

خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر
اجرا خوانندگان مطرح در جشنواره موسیقی فجر

بر همین اساس بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در حساب توییتری خود نوشت: «مسئول هماهنگی اجراهای زنده در جشنواره همچنان در تلاش برای افزودن تعداد خواننده‌های این لیست و قطعیت اسامی حاضر است.»⁣
روز پنجشنبه رسانه‌های داخلی نام دو تن از آنها را به طور رسمی اعلام کردند و مشخص شد که معین زندی معروف به «معین زد» و گرشا رضایی در جشنواره موسیقی فجر اجرای صحنه‌ای خواهند داشت.⁣ این در حالی است که پیش از این بسیاری از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی، مانند بسیاری از سینماگران، اعلام کرده‌اند که در این دوره جشنواره فجر شرکت نخواهند کرد.⁣ بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد

اجرا خوانندگان مطرح در جشنواره موسیقی فجر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهند کرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *