پروژه جیمز کامرون بعد از ساخت فیلم آواتار 3 مشخص شد[+جزئیات]

جیمز کامرون سازنده سری فیلم‌های آواتار می‌باشد و به تازگی پروژه جیمز کامرون بعد از ساخت فیلم آواتار 3 مشخص شد که مربوط به بمب باران هیروشیما است.

جیمز کامرون با ساخت فیلم‌های مانند تایتانیک، ترمیناتور و آواتار همواره توانسته فروش باکس آفیس را به حداکثر خود برساند و جدیدترین اثر او فیلم آواتار: راه آب است که چندی پیش به رتبه سومین فیلم پرفروش جهان دست یافت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023 که مورد انتظار مردم دنیا هستند

عاشقانه‌ترین و کمدی‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در سال 2023 و تمام دوران

پروژه جیمز کامرون بعد از ساخت فیلم آواتار 3

  • پروژه بعدی جیمز کامرون
پروژه جیمز کامرون بعد از ساخت فیلم آواتار 3
فیلم آینده جیمز کامرون بعد از ساخت فیلم آواتار 3

کارگردان آواتار می‌گوید به تولید فیلمی در مورد بمباران هیروشیما و ناکازاکی تمایل دارد. جیمز کامرون که با فیلم آواتار: راه آب رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ را به دست آورد، در مصاحبه جدیدی با لس‌آنجلس تایمز می‌گوید پس از آواتار 3 فیلمی در مورد بمباران هیروشیما و ناکازاکی می‌سازد. کامرون این فیلم را از کتابی تحت عنوان “آخرین قطار از هیروشیما” اقتباس می‌کند.

فیلم آینده جیمز کامرون بعد از ساخت فیلم آواتار 3

کامرون در مورد جنگ روسیه و اوکراین می‌گوید:

در دنیایی پرخطرتر از آنچه تصور می‌کردیم زندگی می‌کنیم. فکر می‌کنم فیلم هیروشیما بهنگام‌تر از همیشه خواهد بود، اگر بیش از آن نباشد. به مردم یادآوری می‌کند که این سلاح‌ها واقعاً چه می‌کنند وقتی که برای اهداف انسانی استفاده شوند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *