تاریخ اکران فیلم Boston Strangler مشخص شد !

چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Boston Strangler که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2023 است، به انتشار رسید که در آن، تاریخ اکران فیلم Boston Strangler مشخص شد.

فیلم Boston Strangler، یک فیلم درام جنایی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین است. این فیلم بر اساس داستان واقعی خفه کننده بوستون است که در دهه 1960 13 زن را در بوستون ماساچوست را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Boston Strangler منتشر شد !

بهترین فیلم های 2023

تاریخ اکران فیلم Boston Strangler

در ادامه می‌توانید تصویری از قاتل Boston Strangler را ببینید:

تاریخ اکران فیلم Boston Strangler
تاریخ پخش Boston Strangler 2023

Boston Strangler، محصول مشترک Scott Free Productions ،LuckyChap Entertainment و 20th Century Studios است. این فیلم توسط مت راسکین نوشته و کارگردانی شده و توسط ریدلی اسکات، کوین جی والش، مایکل پروس، تام آکرلی و جوزی مک نامارا تهیه شده است.

در 4 اکتبر 2021، کیرا نایتلی به جمع بازیگران پیوست. در نوامبر 2021، کری کون، الساندرو نیوولا، کریس کوپر و دیوید دستمالچیان به بازیگران این فیلم، اضافه شدند. تاریخ انتشار فیلم خفه کننده بوستون در تاریخ 17 مارچ، برنامه‌ریزی شده است.

تریلر رسمی فیلم Boston Strangler
Boston Strangler

تاریخ پخش Boston Strangler 2023

بن کوچینز، به عنوان فیلمبردار فیلم فعالیت می‌کند و فیلمبرداری در 6 دسامبر 2021 آغاز شد. این فیلم ابتدا، دکور را از یک خانه‌ای که مدرسه نیز بود برداشت کرد و در ادامه، کارگردان آن را به اداره‌ی پلیس تبدیل کرد و لوکیشن فیلم را در خانه‌ای در ماساچوست، آغاز کرد.

فیلمبرداری این فیلم، بارها به علت همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد تا اینکه نهایت در مارچ 2022 به اتمام رسید و در کمتر از یک ماه، به اکران این فیلم باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *