دیوید فینچر: فصل سوم Mindhunter ساخته نمی شود !

پس از اینکه شایعات زیادی مبنی بر اینکه گفته شد فصل سوم Mindhunter ساخته خواهد شد، روز گذشته، فینچر از ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter خبر داد.

هر وقت که بحث از سریال‌های کنسلی شبکه‌ی نتفلیکس بر راه می‌افتد، سریال شکارچی ذهن، یکی از آن نمایش‌های جذابی است که این شبکه به صورت عجیبی آن را کنسل کرد. سریال Mindhunter دیوید فینچر که برای دو فصل پخش شد و نتفلیکس آن را تمدید نکرد، حالا با توضیحات فینچر، پرونده‌ی آن به طور کامل بسته شد.

ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Mindhunter را ببینید:

ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter
ساخته نشدن فصل 3 شکارچی ذهن

شب گذشته، دیوید فینچر در یک پادکست اعلام کرد که ساخته نشدن فصل 3 شکارچی ذهن یک امری است که رخ خواهد داد و دیگر هیچگاه این سریال را از شبکه‌ی نتفلیکس نخواهیم دید.

او با تاکید فینچر بر نساختن فصل 3 سریال Mindhunter گفت:

من به دو فصلی که از این سریال ساخته‌ام، بسیار افتخار می‌کنم. اما این یک نمایش بسیار گران است و از نظر نتفلیکس، ما به اندازه کافی مخاطب جذب نکردیم که چنین سرمایه‌گذاری را دوباره راه‌اندازی کنیم.

من آنها را سرزنش نمی‌کنم، آنها ریسک کردند تا سریال را به نمایش بگذارند. به من ابزاری دادند تا منک، (فیلم سیاه و سفید او درباره هالیوود دهه 1930) را آن‌طور که می‌خواستم انجام دهم و انجام هم دادم.

عکس یا ویدئو

ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter
تاکید فینچر بر نساختن فصل 3 سریال Mindhunter

فصل سوم Mindhunter ساخته نمی شود !

شکارچی ذهن یا همان Mindhunter، نام مجموعه‌ای تلویزیونی جنایی ساخته جو پنهال است که در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ در نتفلیکس منتشر شد. داستان سریال بر اساس کتابی با همین نام که در خصوص مؤسسان اصلی واحد تحقیقات علمی رفتاری اف.بی. آی در دنیای واقعی هستند که توسط جان ادوارد داگلاس که در سال ۱۹۹۶ نوشته شده ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *