سریال Succession با فصل چهارم به پایان می رسد !

پس از تمدید سریال Succession برای فصل 4، توسط شبکه‌ی HBO، سازندگان این سریال از پایان سریال Succession با فصل چهارم خبر دادند.

سریال Succession یا همان وراثت، مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی، اثر جسی آرمسترانگ و محصول شبکه HBO است که سازندگان این سریال، از پایان سریال Succession در فصل 4 خبر دادند.

پایان سریال Succession با فصل چهارم

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال Succession را ببینید:

پایان سریال Succession با فصل چهارم
پایان سریال Succession در فصل 4

سازندگان سریال پربیننده وراثت (Succession) تأیید کردند که این سریال پُر بیننده، با فصل چهارم در شبکه‌ی HBO، برای همیشه به پایان خواهد رسید. جسی آرمسترانگ، کارگردان این سریال، در مصاحبه‌ای که با نیویورکر داشت، پایان سریال را تأیید کرده است.

اولین قسمت از سریال Succession، در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۸ از این شبکه پخش شد و توانست با روندی صعودی، تماشاچیان این شبکه را بیشتر کند و برای فصل‌های آینده نیز تمدید شد.

پایان سریال Succession با فصل چهارم
پایان سریال وراثت در فصل چهارم

سریال Succession با فصل چهارم به پایان می رسد !

این مجموعه دارای داستانی با موضوع خانواده است؛ خانواده‌ی از هم پاشیده‌ای که مالک یک امپراتوری رسانه‌ای هستند و با توجه به وضعیت نامشخص سلامت پدرسالار خانواده‌شان، لوگان روی، بر سر کنترل شرکت در کشمکش قرار دارند.

این مجموعه‌ی تلویزیونی، در سال ۲۰۱۹ برنده‌ی جوایز بهترین برنامه‌ی بین‌المللی بفتا، بهترین فیلنامه‌ی سریال درام در هفتاد و یکمین جوایز امی ساعات پربیننده و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *