تریلر رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

Suicide Squad: Kill the Justice League، موردانتظارترین بازی سال آینده کمپانی دی سی است. تریلر رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جذابیت‌های این بازی موردانتظار را نشان می‌دهد.

جوخه‌ی خودکشی: لیگ عدالت را بکش، یکی از موردانتظارترین بازی‌های سبک ابرقهرمانی در سال 2023 است. بامداد امروز، در جریان مراسم سونی، تیزر جدید بازی Suicide Squad از گیم‌پلی آن، منتشر شد.

تریلر رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

پس از انتشار تریلری که در آن حرکات آکروباتیک «هارلی کویین» در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برجسته شده بود، استودیوی «Rocksteady»، حالا تریلری از شخصیت «King Shark» منتشر کرد. این شخصیت که به عنوان پسر «Shark God» شناخته می‌شود، یک شخصیت قدرتمند است که می‌تواند با ابرقهرمانانی مانند سوپرمن به مبارزه بپردازد.

جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش یا همان Suicide Squad: Kill the Justice League، یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی راک‌استدی توسعه می‌یابد و توسط شرکت برادران وارنر در اوایل سال 2023 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 5، و اکس‌باکس سری اکس/اس منتشر خواهد شد.

این بازی ادامه سری آرکهام بتمن و داستانش درباره‌ی تلاش تیم جوخه انتحار برای شکست برین‌یاک است زمانی که به زمین حمله کرده و اعضای لیگ عدالت رو شستشوی مغزی داده‌اند.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از اکشن ماجراجویی و تیراندازی که در دنیای جهان باز شهر متروپلیس اتفاق می‌افتد. بازی دارای چهار شخصیت قابل بازی شامل: هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و پادشاه کوسه است. بازی هم دارای حالت تک‌نفره و هم گیم‌پلی گروهی چهار نفره است. در حالت تک‌نفره بازیکنان می‌توانند هر زمانی بین شخصیت‌ها جا به جا شوند در حالی که شخصیت‌های دیگر توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *