سریال Hogwarts Legacy ساخته خواهد شد !

بازی Hogwarts Legacy، یکی از بازی‌های پُر سروصدای این روزها برای گیمرها می‌باشد که به تازگی، خبر ساخت سریال Hogwarts Legacy نیز تأیید شده است.

پس از اینکه با انتشار بازی هاگوارتز لگسی، سروصدای زیادی بر دنیای گیم با این بازی صورت گرفت، وبسایتی نزدیک به شرکت برادران وارنر، از احتمال ساخت بازی هاگوارتز لگسی خبر داد.

ساخت سریال Hogwarts Legacy

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Hogwarts Legacy را ببینید:

ساخت سریال Hogwarts Legacy
احتمال ساخت بازی هاگوارتز لگسی

در تازه‌ترین اخباری که از سریال هاگوارتز لگسی به انتشار رسیده، برخی از خبرنگاران، از علاقه‌ی شدید شبکه‌ی HBO به ساخت سریالی بر اساس این دنیا خبر دادند. وبسایت Giant Freakin’ Robot، پس از اینکه خبر احتمال ساخت سریال میراث هاگوارتز را منتشر کرد، حواشی و شایعات زیادی را برای ساخت این سریال به وجود آورد.

تاکنون، اطلاعات دقیقی از ساخت سریال و یا تأیید از سوی کمپانی برادران وارنر و مدیران شبکه‌ی HBO بیرون نیامده، اما به احتمال زیاد، این سریال ساخته خواهد شد.

ساخت سریال Hogwarts Legacy
احتمال ساخت سریال میراث هاگوارتز

سریال Hogwarts Legacy ساخته خواهد شد !

میراث هاگوارتز یا همان Hogwarts Legacy، یک بازی ویدئویی به سبک نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز است که داستانش در دنیای جادوگری اواخر دهه ۱۸۸۰ میلادی روایت می‌شود. این بازی توسط آوالانچه سافت‌ور توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سرگرمی تعاملی برادران وارنر منتشر شده است.

این بازی در فوریه ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس/اس، و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این بازی ویدئویی، بازیکن می‌تواند شخصیت خود را بسازد و در دنیای جادوگری به گردش بپردازد. این بازی کاملاََ جهان باز و با المان های نقش آفرینی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *