تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion مشخص شد !

پس از اینکه کمپانی دیزنی، بامداد امروز پوستر رسمی فیلم خانه جن زده را منتشر کرد، تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion نیز اعلام شد.

فیلم موردانتظار Haunted Mansion، یک فیلم کمدی و ترسناک آمریکایی به کارگردانی جاستین سیمین بر اساس فیلمنامه‌ای از کیتی دیپولد است که بلاخره در پوستری که امروز منتشر کردند، تاریخ انتشار 2023 Hunted Mansion به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد !

تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion

در ادامه می‌توانید پوستری از فیلم Hunted Mansion را ببینید:

تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion
تاریخ اکران فیلم خانه جن زده

دیزنی رسماً در آگوست 2020، ساخت لایو اکشن عمارت خالی از سکنه را اعلام کرد و دیپولد برای نوشتن فیلمنامه جدیدی برای فیلم قرارداد امضا کرد. جاستین سایمون، برای کارگردانی فیلم تا آپریل 2021 مذاکره کرد و سه ماه بعد رسماً تایید شد.

بازیگران اولیه از ژوئیه تا اکتبر تایید شدند. فیلمبرداری این فیلم، از اواسط اکتبر 2021 تا اواخر فوریه 2022 شروع شد. تاریخ انتشار 2023 Hunted Mansion در تاریخ 28 ژوئیه 2023 در ایالات متحده تأیید شده است.

تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion
تاریخ انتشار 2023 Hunted Mansion

تاریخ اکران فیلم خانه جن زده

این فیلم، داستان یک مادر مجرد به نام گابی و پسر 9 ساله‌اش که به دنبال شروع یک زندگی جدید هستند، می‌پردازد. آن‌ها به یک عمارت ارزان قیمت و عجیب در نیواورلان نقل مکان می‌کنند و متوجه می‌شوند که این مکان بسیار بیشتر از آن چیزی است که آنها برای آن چانه زده بودند.

آن‌ها با یک کشیش تماس می‌گیرند، و از او کمک می‌خواهند تا خانه‌ی آن‌ها را جنگیری کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *